اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد:

برگزاری جشنواره‌های تئاتر اولویت‌ وزارت ارشاد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ گفت: برگزاری جشنواره‌های تئاتر به ویژه به صورت استانی و منطقه‌ای از اولویت‌های امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

برگزاری جشنواره‌های تئاتر اولویت‌ وزارت ارشاد است
اتابک نادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهارداشت: برگزاری جشنواره‌های تئاتر به ویژه به صورت استانی و منطقه‌ای از اولویت‌های امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در سال جاری به این امر توجه ویژه‌ای می‌شود. 
وی یادآور شد: جشنواره تئاتر استانی در 32 استان کشور در سال جاری به اتمام رسیده و استان زنجان به عنوان دومین استان کشور بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه 2 را برگزار کرد. 
مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: برگزیدگان جشنواره‌های منطقه‌ای به سی‌امین جشنواره تئاتر فجر حضور می‌یابند.
وی ادامه داد: برگزاری منظم برنامه‌های کشوری، نظارت دقیق بر داوری‌های جشنواره‌های مختلف، آموزش تئاتر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از اولویت‌های سال جاری امور استان‌های کشور است. 
نادری از اتمام فاز نخست طرح اسقرار گروه‌های تئاتر خبر داد و افزود: در فاز دوم این طرح سطح‌بندی و درجه‌بندی گروه‌های مختلف صورت می‌گیرد که در سال جاری نیز ادامه می‌یابد. 
وی با بیان اینکه قرابت نزدیکی با استان زنجان و هنرمندان آن دارد، تصریح کرد: استان زنجان از گروه‌های تئاتر فعال و پویایی برخوردار است که در ردیف استان‌های قوی قرار گرفته است. 
مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: ساماندهی تئاتر استان‌ها از اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در این زمینه نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است. 
وی افزود: همواره در اختصاص بودجه‌های مناسب تئاتر با مشکلاتی مواجه بود که در سال جاری این به مشکلات برطرف شده و بودجه این بخش به نحو مطلوبی اختصاص یافته است. 
نادری بیان کرد: طرح ملی گروه‌های تئاتر طرحی یکساله نبوده و در سال‌های متوالی در فازهای مختلف اجرایی می‌شود که امیدواریم با ورود به این حوزه شاهد بالندگی تئاتر شهرها و استان‌های مختلف در کشور باشیم. 
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول