اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در ساری صورت گرفت؛

آغاز به‌کار نخستین جشنواره ملی رسانه و سلامت

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره ملی هنر، رسانه و سلامت در ساری آغاز به‌کار کرد.

آغاز به‌کار نخستین جشنواره ملی رسانه و سلامت
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران صبح امروز در مراسم افتتاح نخستین جشنواره هنر، رسانه و سلامت در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نخستین جشنواره ملی هنر، رسانه و سلامت در هشت محور به مدت سه روز برگزار می‌شود.
محمدمهدی ناصحی تصریح کرد: این جشنواره با یک روند آموزش مناسب در راستای تبلیغ سلامت، فعالیت می‌کند.
ناصحی با اشاره به اینکه جشنواره هنر، رسانه و سلامت سال گذشته به صورت استانی برگزار شد که مورد توجه وزارت بهداشت قرار گرفت، ادامه داد: به همین منظور این جشنواره امسال به صورت ملی برگزار شد.
وی با بیان اینکه حدود یک هزار و 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، یادآور شد: 242 اثر کتاب آموزشی، 302 پوستر، 108 روزنامه و مجله، 126 عکس، 409 نقاشی، 44 داستان کوتاه، 12 کاریکاتور و 16 فیلمنامه در قالب این اثرها به جشنواره ارسال شده است.
ناصحی با اشاره به اینکه برگزیدگان در هشت محور معرفی می‌شوند، گفت: 40 اثر برگزیده در مراسم اختتامیه این جشنواره در حضور وزیر بهداشت معرفی می‌شوند.
این مسئول با بیان اینکه برگزاری این جشنواره می‌تواند نقش مهمی در آموزش و ارتقای سلامت جامعه داشته باشد، افزود: نگاه ما بر برگزاری دائم این جشنواره است تا اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در زمینه آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی نقش خود را ایفا کنند.
ناصحی بر نقش آموزش و پرورش در ارتقای فرهنگ سلامت اشاره کرد و ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی آمادگی دارد در این زمینه با آموزش و پرورش همکاری کند تا سنگ بنای سلامت جامعه را از مقطع جوان و دانش‌آموزان پایه‌ریزی کنند.
وی نقش آموزش را در ارتقای سلامت جامعه و پیشگیری از بیماری‌ها موثر دانست و اذعان داشت: نقش آموزش در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول