اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره مطبوعات ارشاد البرز:

80 رسانه سراسری در البرز فعال هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اعلام کرد: در حال حاضر 80 رسانه سراسری از جمله 10 خبرگزاری مطرح کشور در استان البرز فعال هستند.

80 رسانه سراسری در البرز فعال هستند
محمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خوشبختانه فعالیت رسانه‌ها در استان البرز بسیار گسترده و مطلوب بوده و از نظر کمی و کیفی خبرنگاران و گزارشگران فعال در استان البرز عملکرد خوبی دارند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 80 رسانه مکتوب، دیداری و شنیداری و مجازی در البرز نمایندگی داشته و خبرنگاران آنها به صورت فعال اخبار استان را پوشش می‌دهند.
رئیس اداره مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: از این تعداد 10 خبرگزاری مهم کشور در استان البرز دارای نمایندگی رسمی بوده و خبرنگاران و عکاسان آنها به صورت مداوم اقدام به اطلاع‌‌رسانی می‌کنند.
این مسئول افزود: همچنین پنج نشریه سراسری در این استان منتشر شده و دارای صفحات ویژه محلی هستند.
طاهری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا با ارتقای ساختار اداری شهرستان‌های این استان، درخواست برای انتشار رسانه جدید به ارشاد البرز ارسال شده است، گفت: تاکنون 64 درخواست در این حوزه به ارشاد استان البرز ارائه شده است.
وی خاطرنشان کرد: این درخواست‌ها برای انتشار رسانه‌های سراسری و تخصصی است که بر اساس برنامه‌ریزی اداره ارشاد پیش از پایان سال به تمام درخواست‌ها پاسخ قطعی داده خواهد شد.
رئیس اداره مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان تاکید کرد: خوشبختانه تعامل خوبی میان رسانه‌های استان البرز با مسئولان و مردم وجود دارد و امیدواریم در آینده نزدیک برخی نواقص در این حوزه نیز با افزایش تعامل موجود برطرف گردد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول