اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی:

جریان انحرافی روی دیگر سکه جریان فتنه است

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: جریان انحرافی روی دیگر سکه جریان فتنه است.

جریان انحرافی روی دیگر سکه جریان فتنه است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، داوود گودرزی یکشنبه‌شب در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مرکز لرستان در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه ضرباتی که جریان انحرافی به اصل و آبروی نظام می‌زنند همان چیزی است که جریان فتنه می‌خواست، گفت: رویکرد فرهنگی جریان انحرافی لیبرال‌تر از جریان فتنه است به نحوی که حتی مهاجرانی هم این نگاه را به خواب نمی‌بیند.
وی به ضرورت ائتلاف و وحدت اصولگرایان اشاره کرد و افزود: هرکسی که در فضای اصولگرایی ‌ساز اختلاف و جدایی بزند به نظام ضربه می‌زند و باید با آن برخورد شود.
گودرزی گفت: اصولگرایی یک گفتمان است که لیدر آن رهبر فرزانه انقلاب است و نگاه بسیج به این گفتمان نه یک نگاه حزبی بلکه یک نگاه انقلابی است.
وی با بیان به اینکه دانشجوی بسیجی سرباز ولایت است، گفت: در برهه کنونی به بهانه بیداری اسلامی و بیداری مردم غرب، رسالت دانشجوی بسیجی باید روشنگری، نقد غرب و بیان ناگفته‌های غرب و بازخوانی چرایی وقوع انقلاب اسلامی باشد.
گودرزی خاطرنشان کرد: حضور با بصیرت مردم و رهبری خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب موجب شده است، که توطئه‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.
مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی کشور تهدید نظامی آمریکا علیه ایران را نوعی فشار در زمینه پذیرش شرایط جریان فتنه برای شرکت در انتخابات مجلس عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه تهدید نظامی اخیر آمریکا جنبه روانی دارد، اظهار داشت: این تهدید به منظور انحراف افکار عمومی برای رهایی از فشار جنبش وال استریت، کشاندن ایران به پای میز مذاکره، غافل کردن ایران از بیداری اسلامی، تشدید تحریم‌ها علیه کشورمان با همراه کردن روسیه و چین ورای آوردن اوباما با دل‌خوش کردن لابی صهیونیست صورت می‌گیرد.
مسئول سیاسی سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه گفت: بنا بر اظهارات تحلیل‌گران آمریکا در عراق شکست خورده، اصل نظام سرمایه‌داری وکاپیتالیستی مورد مناقشه است و آمریکا و رژیم صهیونیستی در شرایطی نیستند که به ایران حمله کنند، یک موشک به سمت ایران شلیک شود کل رژیم صهیونیست با خاک یکسان می‌شود.
گودرزی یادآورشد: نیروهای مسلح ایران اسلامی برای هرگونه مقابله با تهدیدات نظامی آمریکا آماده‌اند و اگر یک موشک به سمت ایران شلیک شود، کل رژیم صهیونیستی با خاک یکسان می‌شود. 
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول