اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس:

جریان انحرافی احیاکننده فتنه 88 است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جریان انحرافی احیاکننده فتنه 88 است.

جریان انحرافی احیاکننده فتنه 88 است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری شامگاه پنجشنبه در جمع مردم گرگان اظهار داشت: بصیرت و هوشیاری مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری فتنه 88 را خنثی کرد، اما جریان انحرافی با گفتار انحراف گونه خود احیاکننده فتنه 88 که می‌رفت برای همیشه فراموش شود، شد.
وی تصریح کرد: حضور پررنگ مردم در مساجد و محافل معنوی و پیروی از فرمایشات امام و رهبری انقلاب ایران را برای همیشه در مقابل فتنه‌ها مصون نگه می‌دارد.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیداری اسلامی که در منطقه ایجاد شده است، گفت: کشورهای اسلامی منطقه با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی ایران یکی پس از دیگر در حال سرنگون کردن حکام دست‌نشانده استکبار و تشکیل نظام مبتنی بر اسلام و خواست مردمی هستند.
طاهری با توجه به جنبش صورت گرفته در آمریکا این جنبش را همانند جنبش‌های ضداستعماری در منطقه دانست و عنوان کرد: مردم آمریکا در صدد هستند که وال استریت را به میدان‌التحریر مصر تبدیل کنند.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کارشناسان جنبش التحریر و کشورهای منطقه را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران می‌دانند.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی را مرهون شهدا و ایثارگران خواند و گفت: وقتی بندگان خدا برای دفاع از دین از همه چیز خود بگذرند این دین جاودانه می‌شود چرا که دشمنان برای از بین بردن دین متدینین را تحت فشار و تهدید قرار می‌دهند همان طور که امام حسین (ع) در راه دین و امر به معروف و نهی از منکر هرچه داشت در راه خدا نثار کرد.
طاهری همچنین با اشاره به نشریات دوران اصلاحات و هجمه‌ای که علیه فرهنگ شهادت انجام می‌شد، متذکر شد: در دوران اصلاحات نشریات با پول بیت‌المال بر ضد انقلاب و اسلام می‌نوشتند تا جایی که نشریه‌ای با عنوان "جوان" در سالروز ولادت امام علی (ع) تمثیل آن حضرت را بر جلد مجله چاپ کرد در حالی که به جای ذوالفقار در دستان حضرت دسته گل گذاشته و جمله "لافتی الاعلی لاسیف الا ذوالفقار" را تحریف کرده و فقط لافتی الاعلی را ذکر کرده بودند و شهادت را امری خشونت‌آمیز بیان می‌کردند. 
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول