اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس کتابخانه‌های عمومی جاجرم خبر داد:

نمایشگاه کتاب غدیر جاجرم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی جاجرم از برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت عید امامت و ولایت در هفته کتاب در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه کتاب غدیر جاجرم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، محمد عباس‌زاده گفت: برنامه‌های فرهنگی این شهرستان در هفته کتاب سال جاری با توجه به تاکید و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مطالعه و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.
وی آیین هفته کتاب امسال را در دو سطح کتابخانه و شهرستان اعلام کرد و افزود: کتابخانه‌های عمومی و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جاجرم، جشن هفته کتاب و کتاب‌خوانی را به همراه تقدیر از خادمان کتاب و کتاب‌خوانی  برگزار خواهند کرد.
عباس‌زاده تقدیر از مسن‌ترین و خردسال‌ترین عضو کتابخانه، تقدیر از نویسندگان و مولفان بومی شهرستان، اعضای فعال و برتر کنکور90، کارگاه آموزشی بخش دیجیتال، فراخوان اهدای کتاب، برگزاری مسابقه کتاب نویسی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی را از برنامه‌های این هفته اعلام کرد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جاجرم گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمایشگاه کتاب با موضوع زندگینامه مولای متقیان حضرت علی (ع) و عید غدیر خم در دهه امامت و ولایت برپا خواهند کرد.
وی بازدید از کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم توسط دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم، مسئولان شهرستان و مهدهای کودک و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی "بر کرانه غدیر"، "فال خون "، "جام جهانی در جوادیه" را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب عنوان کرد.
عباس‌زاده همچنین از ارسال پیامک توسط تمام کتابخانه‌های عمومی شهرستان به اعضا و عموم مردم در خصوص اهمیت مطالعه و کتاب‌خوانی و دیدگاه‌های بزرگان علمی و دینی خبر داد. 
وی خاطر نشان کرد: یک روز قبل و بعد از روز کتاب عضویت به صورت نیم بها خواهد بود که عموم مردم می‌توانند به عضویت کتابخانه‌های عمومی در آیند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول