اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان شمالی:

تونل زیرزمینی معدن بوکسیت جاجرم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: تونل زیرزمینی معدن بوکسیت افتتاح و روند پیشرفت پروژه تولید شمش آلومینیوم با حضور استاندار خراسان شمالی پیگیری شد.

تونل زیرزمینی معدن بوکسیت جاجرم افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ابوطالب شفقت در سفری یک روزه به شهرستان جاجرم در کارخانه پودر آلومینای جاجرم که سالانه 240 هزار تن هیدرات آلومینیوم و آلفا آلومینا تولید می‌کند حضور یافت و تونل زیرزمینی معدن بوکسیت را افتتاح کرد.
وی ضمن بازدید از پروژه در حال اجرای تولید شمش آلومینیوم، روند پیشرفت این پروژه مهم را نیز پیگیری کرد.
استاندار خراسان شمالی همچنین با حضور در جمع کارکنان و مدیران کارخانه پودر آلومینای جاجرم اشتغال 2 هزار و 600 نفر در این کارخانه را مورد توجه قرار داد و نگاه تفکر محور و تحول مدار مدیران را موجب موفقیت در کار خواند و گفت: اگر نیت‌ها الهی و کار برای خدا و با احساس مسئولیت و تکلیف انجام شود، موفقیت‌های بزرگی را در پی خواهد داشت.
وی به مدیران این مجموعه صنعتی توصیه کرد برای 2 هزار و 600 نفر نیروی متخصص کارخانه و خانواده‌های آنان نیز برنامه داشته باشند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی کارخانه آلومینای جاجرم را یک بنگاه بزرگ اقتصادی خواند و افزود: بنگاه‌های بزرگ اقتصادی باید برای سهم نیروی انسانی در پیشبرد اهداف ارزش قائل باشند و انگیزه آنان را با توجه بیشتر ارتقاء دهند.
وی سرمایه این کارخانه را بیش از 500 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: مدیران این بنگاه باید برای بازارهای داخلی و خارجی محصولات نیز برنامه ریزی کنند و همه دست در دست هم برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنیم.
شفقت یادآور شد: این کارخانه سالانه به 750 هزار تن بوکیست نیاز دارد که 60 درصد آن از معادن شهرستان جاجرم و 40 درصد نیز از استان‌های یزد، سمنان، گلستان و خراسان رضوی تأمین می‌شود.
استاندار خراسان شمالی ارزش فروش محصولات این کارخانه را نیز 120 میلیارد تومان در سال اعلام کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول