اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار کنگان خبر داد:

تجهیز مدارس کنگان به امکانات بهداشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از تجهیز مدارس کنگان به امکانات بهداشتی خبر داد.

تجهیز مدارس کنگان به امکانات بهداشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در بازدید از مدارس کنگان اظهار داشت: محیط مدرسه همانند خانه و بیشتر از آن مورد توجه قرار دارد و باید نسبت به رعایت مسایل بهداشتی در مدارس اهتمام ورزیم.
فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به حدیث نبوی " النظافه من‌الایمان " رعایت نظافت و بهداشت فردی و عمومی افراد را نشانه سلامت، نشاط، ایمان و تقوا دانست و رعایت آن را به همه افراد جامعه توصیه کرد.
یزدان‌شناس عنوان داشت: رعایت بهداشت فردی علاوه بر اینکه باعث سلامت و تندرستی افراد می‌شود تأثیر بسزایی در رشد و توسعه جامعه نیز خواهد داشت چراکه رعایت بهداشت فردی اعضای جامعه باعث سلامت و نشاط آن جامعه می‌شود و جامعه سالم باعث رشد و شکوفایی و پیشرفت می‌شود.
فرماندار کنگان از تجهیز مدارس کنگان به امکانات بهداشتی خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام مدارس کنگان به امکانات بهداشتی و درمانی مجهز می‌شوند و در سال جاری بخش عمده‌ای از این امر انجام می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگان نیز گفت: داشتن بهداشت و سلامتی حق طبیعی هر فرد در جامعه است و سلامتی فکری و جسمی افراد پیش‌شرط توسعه اجتماع خواهد بود و در این راستا شبکه بهداشت شهرستان کنگان با همکاری اداره آموزش و پرورش طرح بهداشت‌یاران مدارس را برنامه‌ریزی کرده است.
زینب حسینی بیان داشت: این طرح بر شیوه استفاده از آموزش همسالان متکی است و دانش‌آموزان آموزش دیده در این طرح به آموزش سایر دانش‌آموزان می‌پردازند که نتیجه این مشارکت ارتقای سطح بهداشت عمومی در مدارس خواهد بود.
وی ادامه داد: انتخاب بهداشت‌یاران از بین دانش‌آموزان علاقه‌مند و با توجه به معیارهایی مانند توانایی جسمی، علایق فردی و قدرت سازماندهی و مدیریت صورت می‌گیرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان افزود: این برنامه شامل هفت گروه بهداشت‌یار کلاس، بهداشت‌یار محیط، آموزش‌یار بهداشت، بهداشت‌یار مواد غذایی، بهداشت‌یار روان، بهداشت‌یار تربیت بدنی و بهداشت‌یار خانواده می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول