اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خبر داد:

فعالیت 20 خانه و مرکز بهداشت در جم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از فعالیت 20 خانه و مرکز بهداشت در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 20 خانه و مرکز بهداشت در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی صبح امروز در بازدید از خانه‌های بهداشت روستایی در شهرستان جم اظهار داشت: بهداشت و درمان امر مهمی در جوامع پیشرفته است و به هر میزان که توجه بیشتری به بهداشت مردم داشته باشیم، پیشرفت بیشتری نیز حاصل می‌شود.
وی افزود: دولت نهم و دهم در ارتقای شاخص‌های بهداشتی در شهرستان جم اهتمام ویژه‌ای داشته و شاهد تحول بسیار خوبی در این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان هستیم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خاطرنشان کرد: طرح پزشک خانواده در تمام شهرها و روستاهای این شهرستان در حال اجراست و امیدوار هستیم به زودی تمام جمعیت این شهرستان تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.
قاسمی تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد 18 خانه بهداشت روستایی و دو مرکز بهداشت شهری در این شهرستان فعال هستند و در امر خدمات‌رسانی به روستاها و شهرها تلاش می‌کنند، ضمن اینکه بیمارستان توحید جم وابسته به صنعت نفت نیز علاوه بر خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت در امر خدمات‌رسانی به ساکنان بومی جم فعال است.
وی از احداث دو خانه بهداشت روستایی در شهرستان جم خبر داد و گفت: کلنگ احداث خانه‌های بهداشت قائدی و شهر خاص به زمین زده شده و به فضل خدا به زودی انجام می‌شوند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم، هدف از استقرار خانه‌های بهداشت قائدی و شهر خاص را بهبود وضعیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم، تحقق هر چه بیشتر نظام عدالت در سلامت و افزایش رضایت‌مندی مردم از سیستم ارائه خدمات بهداشتی ذکر کرد.
قاسمی افزود: برای احداث این دو خانه بهداشت، با زیربنای هر کدام 78 متر مربع در مجموع، اعتبار اولیه بالغ بر یک میلیارد و 270 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
وی بیان داشت: دو قطعه زمین به مساحت 220 و 300 متر مربع از طرف دهیاری این روستاها به شبکه بهداشت و درمان جم واگذار شده و پیش‌بینی می‌شود کار اتمام ساخت این دو خانه بهداشت تا پایان سال صورت پذیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: فرماندار و سایر مسئولان شهرستان در رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی شهرستان جم همکاری مطلوبی دارند و امیدوار هستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد احداث مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت روستایی با تجهیزات و امکانات مورد نیاز باشیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول