اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول کتابخانه عمومی آزادشهر خبر داد:

تجلیل از خادمان کتاب شهرستانی در آزادشهر

خبرگزاری فارس: مسئول کتابخانه عمومی ‌آزادشهر از تجلیل از خادمان کتاب شهرستانی در هفته کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.

تجلیل از خادمان کتاب شهرستانی در آزادشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمان کوهستانی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان آزادشهر اظهار داشت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از خادمان کتاب که در ساخت و ساز کتابخانه‌ها، تجهیز آنها، نویسندگان، پژوهشگران، کتابداران و همه آنهائی که در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخانه سهیم بودند تجلیل می‌شود.
وی تصریح کرد: کتابخانه عمومی شهرستان آزادشهر یک هزار عضو ثابت و دائم دارد که اکثر آنها را کودکان، نوجوانان و جوانان دانش‌آموز و دانشجو تشکیل می‎دهند.
مسئول کتابخانه عمومی شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: سه برابر این تعداد یعنی بالغ بر 3 هزار نفر هم مراجعه‎کننده دارند و از کتاب‌های کتاب خانه استفاده می‎کنند، ضمن اینکه میانگین مراجعه‎کنندگان روزانه کتابخانه به 120 نفر می‎رسد .
کوهستانی اضافه کرد: وجود کتاب‎های کمک آموزشی و دانشگاهی کمک فراوانی را به دانش‎آموزان و دانشجویان علاقه‎مند می‎کند تا با کمترین هزینه نیازهای علمی و آموزشی خود را برطرف سازند.
مسئول کتابخانه عمومی شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‎های این مرکز فرهنگی در هفته کتاب و کتابخوانی برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری نقاشی کودک و نوجوان در ارتباط با عید غدیر، دریافت کتاب‎های اهدائی از افراد علاقه‎مند، اهدا کتاب به مراجعه‎کنندگان است که بخشی از فعالیت‎های فوق با همکاری ادارات و نهادهای دیگر از جمله اداره ارشاد اسلامی شهرستان، آموزش و پرورش شهرستان سازمان تبلیغات اسلامی و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان است.
کوهستانی یکی از مشکلات اصلی این کتابخانه را مشکلات مادی و نداشتن نیروی انسانی برای به کارگیری در کتابخانه عنوان کرد و ابراز امیدورای کرد با مساعدت مسئولان این مشکل به نحوی شابسته حل شود.
مسئول کتابخانه عمومی شهرستان آزادشهر از خانواده‎ها و مسئولان درخواست کرد بحث کتاب و کتابخوانی را جدی بگیرند و فقط به هفته کتاب و کتابخوانی بسنده نکنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول