اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در خراسان شمالی انجام می شود؛

برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی بر کرانه غدیر

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های خراسان شمالی از برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی بر کرانه غدیر در این استان خبرداد.

برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی بر کرانه غدیر
حمید یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این مسابقه به دو صورت مکتوب و اینترنتی برگزار خواهد شد، گفت: بر همین اساس عموم افراد برای دریافت کتابچه می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سطح این استان مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: البته کتابچه مسابقه بزرگ کتابخوانی بر کرانه غدیر در دفاتر امور فرهنگی دانشگاه‌های سراسری، دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و همچنین پایگاه‌های بسیج سطح این استان قابل دریافت است.
یزدان‌پناه با بیان اینکه پرسشنامه این مسابقه نیز به همراه کتابچه به علاقه‌مندان ارائه می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این مسابقه تا 16 آذر فرصت داشته تا پرسشنامه‌ها را به کتابخانه‌های عمومی سطح خراسان شمالی تحویل دهند.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه به صورت اینترنتی نیز با دریافت فایل منبع مسابقه به آدرس شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای www.booki.ir مراجعه و در این مسابقه شرکت کنند.
مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های خراسان شمالی به جوایز نقدی مسابقه بزرگ کتاب خوانی بر کرانه غدیر اشاره کرد و گفت: بر همین اساس برای شرکت کنندگان در این مسابقات که پاسخ‌های صحیح را ارائه کنند، به قید قرعه کمک هزینه حج عمره، کمک هزینه عتبات عالیات، کارت هدیه، بسته‌های ویِژه فرهنگی و ... اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول