اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شوشتر خبر داد:

پذیرش 1500 عضو رایگان در هفته کتاب و کتابخوانی در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شوشتر از احتمال پذیرش بیش از یکهزار و 500 عضو رایگان در هفته کتاب و کتابخوانی شوشتر خبر داد.

پذیرش 1500 عضو رایگان در هفته کتاب و کتابخوانی در شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، هادی نظری عصر امروز در نخستین روز از هفته کتاب و کتابخوانی در جمع خبرنگاران شهرستان شوشتر اظهار داشت: پیش بینی می‌شود در هفته کتاب سال‌ جاری بیش از یکهزار و 500 عضو رایگان در کتابخانه‌های عمومی شوشتر عضو شوند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در کتابخانه‌های شهرستان شوشتر اعضای زیادی در حال فعالیت هستند، افزود: در شرایط کنونی بیش از 4 هزار و 200 عضو در کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر عضو هستند که این رقم بسیار قابل توجه و در خور شان است.
نظری با اشاره به اینکه در هفته کتاب سال‌ جاری در خوزستان رتبه شهرستان شوشتر بسیار خوب است، افزود: در شرایط کنونی وضعیت شوشتر در خوزستان بسیار خوب ارزیابی می‌شود و به این دلیل وضعیت شهرستان در استان بین سه شهر برتر خوزستان است.
رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شوشتر با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی برگزار شده در کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر گفت: در سال‌ جاری مسئول کتابخانه عمومی شرافت شوشتر به دلیل ابتکار، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هنری در کتابخانه و فعالیت زیاد از طرف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تجلیل می‌شود که در هر استان تنها یک نفر به این همایش راه می‌یابد.
نظری با تاکید بر اینکه در هفته کتاب سال ‌جاری نیز از فعالان عرصه کتاب تجلیل می‌شود، افزود: در هفته کتاب سال ‌جاری از فعالان عرصه کتاب، جوان‌ترین عضو، پیرترین عضو و خیران در این عرصه در همایشی تجلیل می‌شود.
وی افزود: قرار است همایش تجلیل از فعالان عرصه کتاب در شهرستان شوشتر شنبه هفته آینده ساعت 15 عصر در تالار فرهنگ شوشتر برگزار شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول