اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

22 واحد تولیدی نمونه در البرز تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی از 22 واحد تولیدی نمونه استان البرز تجلیل به عمل ‌آمد.

22 واحد تولیدی نمونه در البرز تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ظهر امروز در این مراسم که در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، بر اهمیت کیفیت در تولیدات تأکید کرد و اظهار داشت: تولید کنندگان باید کیفیت محصولات را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند و بر ارتقای این مهم تأکید داشته باشند.
نظام‌ الدین برزگری افزود: تولید‌کنندگان باید کیفیت محصولات خود را به درجه‌ای برسانند که مردم به آن اعتماد کافی داشته باشند.
وی در ادامه سخنان خود یکی از مهم‌ترین وظایف تولید کنندگان را شناسائی نیازهای جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: با شناسائی نیاز جامعه می‌توان علاوه بر برطرف کردن نیازهای داخلی گامی مهم و اساسی را در زمینه صادرات نیز برداریم.
این مسئول در ادامه سخنان خود از رشد 320 درصدی پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد در برنامه چهارم توسعه نسبت به برنامه سوم خبر داد و افزود: در برنامه چهارم توسعه 14 هزار و 509 پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شده‌ و این درحالی است که در برنامه سوم توسعه 4 هزار و 538 پروانه علامت استاندارد صادر شده است که این نشان از افزایش کیفیت کالاهای تولیدی دارد.
برزگری در ادامه افزود: تعداد استانداردهای تدوین شده هم اکنون از مرز 19 هزار عنوان گذشته است که در برنامه چهارم نسبت به برنامه سوم از رشد 300 درصدی برخوردار بوده است.
وی همچنین از تدوین 400 عنوان استاندارد جدید در زمینه خدمات خبر داد و گفت: تلاش‌های بسیار زیادی در زمینه تدوین استانداردها از سوی این سازمان انجام شده‌ که گامی مهم در جهت استفاده تولید کنندگان از استانداردهای کالاها است.
برزگری همچنین از 500 عنوان استاندارد جدید در زمینه مهندسی پزشکی و تجهیزات، 280 عنوان در زمینه IT‌، خدمات پرستاری، محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک و زیست محیطی خبر داد.
وی استاندارد غذای حلال، استاندارد سیستم‌های مدیریت کیفیت ملی و نیز استاندارد محصولات انرژی‌بر و فرآیندهای انرژی در زمینه هدفمندی یارانه‌ها را از دیگر استانداردهای جدید تدوین شده عنوان کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول