اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس خانه صنعت و معدن استان زنجان:

تولیدکنندگان با استاندارد مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به ورود برخی کالاهای غیر استاندارد و استقبال مردم از این کالاها گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان داخلی با استاندارد مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند.

تولیدکنندگان با استاندارد مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سجاد نباتچیان بعد از ظهر امروز در همایش کیفیت و استاندارد با اشاره به اینکه نباید کالای غیر استاندارد در بازار بیاید، اظهار داشت: در حال حاضر تیغ جراحی دانه‌ای یک هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و با آن تیغ بدن مردم را جراحی می‌کنند.
وی افزود: این فرهنگ را در بین مصرف‌کنندگان به وجود آورد که قبل از خرید کالا به علامت استاندارد آن دقت کند،
رئیس خانه صنعت و معدن استان زنجان خاطرنشان کرد: در دنیای رقابتی امروز تعالی‌جویی و دستیابی به کیفیت برتر نیازمند تبعیت از قواعد رقابتی است و واحدهایی در عرصه بین‌المللی موفق می‌شوند که آشنایی کامل از این قواعد داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: تنها نگاه صرف داشتن به کیفیت محصول نمی‌تواند به موفقیت تولیدکننده کمک کند موفقیت در امر تولید نیازمند مدیریت استاندارد، فرآیند تولید استاندارد، کارکنان آموزش دیده و خلاقیت و نوآوری است.
نباتچیان از نبود آزمایشگاه کافی استانداردسازی در زنجان برای تامین همه نیازهای واحدهای تولیدی نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: به دلیل کافی نبودن آزمایشگاه نمونه‌ها به تهران فرستاده می‌شود و گاهی اوقات ماه ها طول می‌کشد تا نتیجه بیاید و این تولیدکنندگان را آزار می‌دهد.
در ادامه این همایش معاون مدیر عامل شرکت پگاه زنجان با اشاره به اینکه این شرکت  سالانه 10 تن شیر را به فرآورده‌های لبنی تبدیل می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان 6 هزار دامدار سنتی طرف قرارداد و 35 دامدار صنعتی طرف قرارداد دارد.
سعید امیدی با بیان اینکه شرکت پگاه 30 درصد محصولات خود را به کشورهای منطقه از جمله عراق، امارات و عربستان صادر می‌کند، خاطرنشان کرد: محصول ماست موسیردار شرکت پگاه در سطح کشور با خط ویژه تولید شده و منحصر به فرد است.
وی با اشاره به اینکه این شرکت به دنبال محصولات سالم و کیفی است، افزود: استراتژی کاهش هزینه به طوری که مصرف‌کننده‌های با قدرت خرید پایین‌تر نیز بتوانند از محصولات این کارخانه استفاده کنند.
معاون مدیر عامل شرکت پگاه زنجان با اشاره به اینکه در کشور ایران مصرف شیر با نرم جهانی اختلاف دارد، تصریح کرد: شرکت پگاه در نظر دارد این تفاوت نرم را در حد امکان به حداقل رساند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول