اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان خبر داد:

اعتبار 150 میلیون تومانی برای احداث اداره استاندارد ابهر

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان از اختصاص 150 میلیون تومان اعتبار استانی برای احداث اداره استاندارد شهرستان ابهر در سال آینده خبر داد.

اعتبار 150 میلیون تومانی برای احداث اداره استاندارد ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در شورای استاندارد استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر مسئولان استان زنجان اقدامات بسیاری را در راستای استاندارد سازی کالا  انجام داده‌اند.
وی با مثبت ارزیابی کردن احداث اداره استاندارد در شهرستان ابهر یادآور شد: این امر کمک شایانی به ترویج فرهنگ استاندارد در بین مردم ابهر می‌کند.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده بود مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار برای ساخت و احداث اداره استاندارد ابهر اختصاص پیدا کند.
وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته مبلغ 100 میلیون تومان اعتبار در سال‌جاری برای احداث اداره استاندارد ابهر اختصاص یافته است، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده مبلغ 150 میلیون تومان نیز در سال‌ آینده برای ساخت اداره استاندارد ابهر اختصاص پیدا کند.
عباسی همچنین از اختصاص 250 میلیون تومان اعتبار ملی برای ساخت اداره استاندارد شهرستان ابهر خبر داد و گفت: در صورت اختصاص اعتبار مورد نیاز از سوی مسئولان‌ ذی‌ربط اقدامات در زمینه ساخت اداره استاندارد شهرستان ابهر صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه شهرستان ابهر نقش بسیار مهمی در توسعه استان زنجان دارد، ادامه داد: با انجام اقدامات زیر ساختی و ایجاد شعبه‌هایی از ادارات مختلف همچون اداره استاندارد می‌توان به پیشرفت و توسعه استان زنجان و به تبع آن شهرستان ابهر کمک شایانی کرد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین واحدهای تولیدی پس از شهرستان زنجان در شهرستان ابهر موجود است، اضافه کرد: احداث اداره استاندار ابهر کمک شایانی به تولید کالاهای استاندارد در این شهرستان می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام اقدامات لازم در راستای استاندارد سازی کالاهای تولیدی در استان زنجان یادآور شد: با ایجاد فضای رقابتی در بین واحدهای تولیدی می‌توان در تولید کالاهای استاندارد کمک شایانی کرد.
عباسی همچنین ایجاد پنجره واحد در سرمایه‌گذاری را نیز از اقدامات بسیار خوب صورت گرفته در استان عنوان کرد و افزود: اداره گمرک و اداره استاندارد نقش موثری در راستای اجرای این امر داشته‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه نظارت و تولید کالاهای استاندارد یادآور شد: در حال حاضر اداره استاندارد استان زنجان با انجام طرح‌های مختلف اقدامات بسیار خوبی را در راستای استاندارد سازی کالاهای تولیدی انجام داده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول