اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار ابهر:

اداره استاندارد موجب ترویج فرهنگ استاندارد می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر گفت: احداث و ایجاد اداره استاندارد موجب ترویج فرهنگ استاندارد در بین شهروندان می‌شود.

اداره استاندارد موجب ترویج فرهنگ استاندارد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی یوسفی ظهر امروز در شورای استاندارد استان زنجان اظهار داشت: ایجاد ادارات استاندارد مختلف در شهرستان‌ها موجب ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای استاندارد می‌شود.
وی با بیان اینکه احداث اداره استاندارد در شهرستان ابهر کمک شایانی به آشنایی و آگاهی مردم این شهرستان با کالاهای استاندارد می‌کند، افزود: شهرستان ابهر یکی از بزرگترین شهرستان‌های استان زنجان است و احداث اداره استاندارد در این شهرستان ضروری است.
فرماندار ابهر با بیان اینکه در حال حاضر مراکز صنعتی و تولیدی بسیاری در شهرستان ابهر وجود دارد، افزود: احداث این اداره کمک شایانی به تولید کالاهای با کیفیت در این شهرستان می‌کند.
وی بیان کرد: احداث اداره استاندارد در شهرستان ابهر با تلاش مسئولان این شهرستان و همکاری بسیار خوب اداره استاندارد استان زنجان صورت گرفته است.
یوسفی با بیان اینکه در حال حاضر اداره استاندارد ابهر در ساختمان استیجاری افتتاح می‌شود، ادامه داد: زمین مورد نظر برای احداث اداره استاندارد در زمین ملکی تهیه شده است.
وی با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز برای ساخت اداره استاندارد شهرستان ابهر یادآور شد: مسئولان اداره استاندارد باید اقدامات لازم را در خصوص ساخت هرچه زودتر این اداره انجام دهند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول