اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرماندار گناباد:

شهرداری برای ایجاد کشتارگاه جدید گناباد اقدام کند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گناباد گفت: با توجه به مشکلات بهداشتی کشتارگاه فعلی گناباد، شهرداری با هماهنگی اداره محیط زیست و جهاد کشاورزی نسبت به احداث کشتارگاه جدید اقدام نماید.

شهرداری برای ایجاد کشتارگاه جدید گناباد اقدام کند
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، جواد محمدی عصر امروز در سومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که در  محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با عنایت به فرا رسیدن اعیاد غدیر و قربان و پس از آن ایام محرم به ‌منظور استقبال از گنابادی‌های خارج از شهرستان، مسئواین ذی‌ربط، شهرداری، اداره گاز، آبفای روستایی و شهری، قسمت برق، اداره راه و ترابری و شورای اسلامی روستا و دهیاران با هماهنگی بخشداران نسبت به بهسازی معابر سرویس‌های بهداشتی عمومی، تامین روشنایی معابر روستاها و همچنین مرمت کانال‌های حفاری شده و آسفالت معابر اقدام کند.
وی از سایر دستگاه‌های اجرایی خواست در زمینه حل مسائل و مشکلات بهداشتی احتمالی در سطح شهرستان به موقع جلوگیری شود.
محمدی افزود: شهرداری بیدخت با هماهنگی معانت بهداشتی برای حل معضل فاضلاب رها شده برابر ضوابط و مقررات اقدام لازم به عمل آورند و نتیجه را به فرمانداری اعلام نمایند. 
معاون فرماندار گناباد افزود: با توجه به مشکلات بهداشتی کشتارگاه فعلی گناباد، شهرداری با هماهنگی اداره محیط زیست و جهاد کشاورزی نسبت به احداث کشتارگاه جدید در محل دام شهر اقدام نمایند. 
وی با بیان اینکه از طریق بخشداران به دهیاران اعلام شود تا نسبت به فعال نمودن ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد و حیوانات زیانکار در روستا بصورت جدی اقدام نمایند، اظهار داشت: ضروری است در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک بیماری هاری در حیوانات سریعا به معاونت بهداشتی و اداره دامپزشکی اطلاع دهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول