اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور بیش از 2000 دانش‌آموز؛

جشن بصیرت و ولایت در اصفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز جشن دهه بصیرت و ولایت با عنوان پسران علوی و دختران فاطمی با حضور 2هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان اصفهانی آغاز شده است.

جشن بصیرت و ولایت در اصفهان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش‌ازظهر امروز و در آستانه عید سعید غدیرخم برای دومین سال متوالی جشن دهه بصیرت و ولایت توسط مسئولان آموزش و پرورش استان در اصفهان آغاز شده است.
در این برنامه که به مدت دو روز برای دانش‌آموزان پنجم ابتدایی و دوره راهنمایی برگزار می‌شود، 2هزار و 500 نفر از سادات دانش‌آموز شرکت می‌کنند.
دانش‌آموزان باید با واقعه غدیر آشنا شوند و مسئولان باید بستر‌ها و زمینه‌های تحقق این موضوع را در سطح کشور و میان این افراد فراهم کنند.
دهه ولایت فرصت مناسبی برای تبیین مبانی اعتقادی در میان دانش‌آموزان است و متولیان اجرای برنامه‌های معرفتی باید اقدامات لازم را به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود در مدارس به منظور رشد و باروری مبانی اعتقادی دنش‌آموزان انجام بدهند.
جشن دهه بصیرت و ولایت با عنوان پسران علوی و دختران فاطمی با حضور 2هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان اصفهانی آغاز شده است و این برنامه به مدت دو روز در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی ادامه دارد.
شناخت واقعه غدیرخم به قشر جوان جامعه و به ویژه دانش‌آموزان از مهم‌ترین نیاز‌های جامعه امروز محسوب می‌شود و از سال گذشته اجرای جشن دهه بصیرت و ولایت با عنوان پسران علوی و دختران فاطمی مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش استان قرار گرفته است.
معرفت‌افزایی دانش‌آموزان برای مقابله با اهداف دشمنان در جنک نرم با اجرای برنامه‌های فرهنگی محقق می‌شود و مسئولان باید تهدید‌ها و فرصت‌های موجود در سطح جامعه را شناسایی کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول