اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تمبر یادبود "یادمان ولایت" در جیرفت رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در جشنواره یادمان ولایت در شهرستان جیرفت تمبر یادبود یادمان ولایت رونمایی می‌شود.

تمبر یادبود "یادمان ولایت" در جیرفت رونمایی می‌شود
حجت‌الاسلام سید احمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: افتتاحیه جشنواره سراسری یادمان ولایت با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار کرمان و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور 30 آبان ماه در حسینه شهدای جیرفت برگزار می‌شود.
وی افزود: جشنواره یادمان ولایت از سال گذشته به بهانه تبعید مقام معظم رهبری به جنوب کرمان برگزار می‌شود و تاکنون جشنواره‌های شهرستانی در تمام شهرستان‌های جنوبی استان به همراه هفت استان برگزار شد.
حسینی تصریح کرد: جشنواره یادمان ولایت در پنج بخش شعر، دلنوشته، قرآن (مفاهیم و قرائت)، تئاتر و آواها و نواهای محلی برگزار می‌شود و از جمله  برنامه‌های جانبی رونمایی از تمبر یادبود یادمان ولایت است که در 16 هزار قطعه چاپ شده است.
وی بیان کرد: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استانی نیز همزمان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار می‌کند.
حسینی خاطرنشان کرد: قرار بود منزلی که رهبر معظم انقلاب در زمان تبعید در آن سکونت داشتند خریداری و به موزه بدل شود اما در نهایت مقرر شد با تأسیس مؤسسه یادمان ولایت برنامه‌های فرهنگی شامل ترویج سیره نبوی و سلسله مباحث مهدویت در جنوب استان کرمان برگزار شود.
وی گفت: سال آینده این جشنواره با مشارکت تمام ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور برگزار و در همین راستا تاکنون ثبت خاطرات افراد مرتبط با رهبر معظم انقلاب در دوران تبعید صورت گرفته است.
حسینی خاطرنشان کرد: برگزاری یادمان ولایت توفیقی است که نصیب مردم جنوب استان کرمان شده و در سال جاری مردم جیرفت با برگزاری با شکوه این یادمان مانند همیشه حمایت خود از مقام معظم رهبری را اعلام می‌کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول