اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون آموزش و پرورش لرستان:

سرانه مطالعه بین دانش‌آموزان باید افزایش یابد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: سرانه مطالعه بین دانش‌آموزان باید افزایش یابد.

سرانه مطالعه بین دانش‌آموزان باید افزایش یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی قربانی ظهر امروز در آیین نواختن زنگ کتاب و کتاب‌خوانی در دبیرستان دخترانه هیئت امنایی فرهنگیان خرم‌آباد به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص افزایش سرانه مطالعه کتاب اشاره کرد و گفت: باید نوجوانان و جوانان را به سمت مطالعه کتاب سوق داد، تا جامعه‌ای توسعه یافته در حوزه فرهنگ و هنر داشته باشیم.
وی افزود: افزایش سرانه مطالعه کتاب‌های غیردرسی در میان دانش‌آموزان باید به عنوان یک ضرورت پیگیری شود، تا بتوان افزایش سرانه را در استان شاهد باشیم.  
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه قربانی با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب در استان گفت: به همین منظور قرار است 700 نمایشگاه کتاب در 700 آموزشگاه لرستان جهت استفاده بیشتر دانش‌آموزان از کتاب‌های غیردرسی برپا شود.
قربانی یادآورشد: در حال حاضر به ازای هر دانش‌آموز لرستانی تنها پنج جلد کتاب موجود است، که این میانگین در کشور شش جلد کتاب به ازای هر دانش‌آموز است. این مراسم به طور همزمان در سطح شهرستان‌های لرستان برگزار شد.
انتهای پیام/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول