اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ایران همکاری خود را با آژانس انرژی‌اتمی محدود کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایران باید با گزارش سیاسی که آمانو برای آژانس انرژی اتمی تهیه کرده است همکاری خود را با این نهاد محدود کند.

ایران همکاری خود را با آژانس انرژی‌اتمی محدود کند
سید احمد آوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: آژانس انرژی اتمی از بررسی تخصصی تاسیسات اتمی ایران به بخش سیاسی و سیاسی کاری وارد شده است که ایران نیز باید در این باره عکس‌العمل مناسبی نشان دهد.
وی افزود: آژانس انرژی اتمی در شرایط کنونی از جایگاه خود عدول کرده است و به امور سیاسی روی آورده و باید ایران اسلامی در برخورد با این حرکت تصمیم درخور شانی اتخاذ کند و در این باره گزینه‌های متعددی پیش روی ایران برای مقابله با آژانس است.
آوایی با بیان اینکه ایران باید در یک اقدام عملی مخالفت خود را نسبت به گزارش ارائه شده از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان دهد، افزود: جمهوری اسلامی ایران باید از ابزارهای خود برای مقابله و مخالفت با آژانس استفاده کند که این اقدام عملی باید متفاوت از سخنرانی، گله و شکایت و اعلام موضعی که تاکنون در دستور کار بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی هیچ سند مستندی برای تخلف از طرف آژانس انرژی اتمی دریافت نکرده است و گزارش تخصصی هیچ گاه قبل از ارائه به رسانه‌ها داده نمی‌شود و این نمونه‌ای از فعالیت سیاسی آمانو برای مقابله با ایران است.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی،‌ در توضیح چگونگی اقدام عملی ایران گفت: اقدام ایران در این زمینه باید ابتدا با محدود کردن بازدیدها و همکاری با آژانس شروع و در نهایت به قطع رابطه منجر شود.
این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: اگر بنا باشد ایران هم با آژانس همکاری داشته و هم شاهد گزارش‌های ضد و نقیض و تحت فشار آمریکا و غرب علیه فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران باشد پس چه تفاوتی بین همکاری و عدم همکاری با آژانس وجود دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول