اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

فرهنگ غنی بسیج سبب توسعه و پیشرفت کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان ویژگی‌های بارز بسیجیان و نقش مؤثر آنها در پیشرفت نظام تصریح کرد: بسیج در عرصه سازندگی و پیشرفت کشور و دیگر عرصه‌های مختلف تأثیر بسزایی داشته است و وظیفه همه مردم و مسئولان این است که هفته بسیج را گرامی بدارند.

فرهنگ غنی بسیج سبب توسعه و پیشرفت کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز قربانعلی مقبلی در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و هفته ولایت گفت: روز بسیج مستضعفین و هفته بسیج از جمله روزهایی است که ریشه در باور و اعتقاد قلبی ما دارد که در تمام لحظات و روزهای زندگی در ذهن و یاد ماست و این هفته فقط فرصت مغتنمی است برای یادآوری آن همه شکوه و عظمت و بهانه ایست برای درک تفکر و آرمان بسیجیان مخلص و یاوران امام راحل در طول هشت سال دفاع مقدس است.
فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: بسیج تبلوری از اندیشه و عمل است، بسیج نسخه‌ای ثابت برای یک هدف نیست بلکه دارویی است که در تمام مقاطع دارای قابلیت‌های مختلف و موثر درمان است و امروز ضامن سلامت و همچنین پشتیبان ولایت و دولت است و ما باید فرهنگ بسیجی را همواره در میان جوانان زنده نگه داریم.
وی در ادامه اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن، بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.
مقبلی خاطرنشان کرد: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.
فرماندار شهرستان پاکدشت عنوان کرد: امروزه در جهان افرادی هستند که فرهنگ بسیجیان و خلوص آنان را سرلوحه خویش قرار داده و با ظلم و استبداد مبارزه می کنند و دشمن از حضور بسیجیان در عرصه های مختلف به وحشت افتاده است.
معاون سیاسی‌ـ انتظامی فرماندار پاکدشت نیز در سخنانی گفت: تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام از نقاط بارز و قوت برای ملت غیور انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بوده و هست و امروز بسیج در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی نقش پیشرو و اساسی دارد.
عین‌اله تاجیک افزود: بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشان  گرفته‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه پاکدشت نیز در ابتدای این نشست طی سخنانی عنوان کرد: بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا کرده‌اند.
سعید ادیبی تاکید کرد: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران، یقیناً از برکات و الطاف خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.
فرمانده سپاه ناحیه پاکدشت در پایان به تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج پرداخت که برگزاری نشست‌های سیاسی، مسابقه قرآن کریم، مسابقات ورزشی مختلف، یادواره شهداء، دیدار با خانواده‌های معظم و معزز شهداء و ... از اهم این برنامه‌های این هفته است.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول