اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سردار حسینی‌مطلق خبر داد:

ساماندهی 900 هزار بسیجی در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع)

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) از ساماندهی 900 هزار بسیجی و بیش از 17 گردان امام علی (ع) در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) خبر داد.

ساماندهی 900 هزار بسیجی در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ‌سردار بهرام‌ حسینی‌مطلق در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) شهرری برگزار شد، با تاکید بر استفاده شایسته از تمام ظرفیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به لطف خدا تاکنون بیش از 17 گردان امام علی (ع) و 900 هزار بسیجی در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران ساماندهی شده‌اند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) افزایش اختیارات سپاه استانی و تقویت رده‌های نیروی مقاومت در سراسر کشور را از اهداف و ویژگی‌های ساختار جدید سپاه دانست و افزود: جلوگیری از موازی کاری و ایجاد هماهنگی بیشتر در مقابله با تهدیدات خارجی از دیگر اهداف اجرای طرح تشکیل سپاه استانی است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: رمز فتوحات سپاه اطاعت از ولایت فقیه و مردمی بودن این سازمان است و ما معتقدیم قدرت واقعی هر سازمانی در تجهیزات و ادوات نیست بلکه قدرت مردمی بودن سازمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تکیه برخیل عظیم بسیجیان جان بر کف تهدیدی برای استکبار جهانی و دشمنان است.
حسینی‌مطلق بیان داشت: امروز اهمیت به جوانان در اولویت‌های برنامه سپاه است و بیشتر مسئولیت‌ها به عهده جوانان است. 
فرمانده سابق سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در پایان تصریح کرد: مسئولیت‌های سازمانی در سپاه آزمونی برای ما است و این یادآوری را به ما می‌کند که عمر در حال سپری شدن است و باید خود را برای روز محاسبه و روز روبه‌رو شدن با همرزمان شهیدمان مهیا کنیم.
این گزارش حاکی است، در ساختار جدید سپاه پاسداران، هر استان فرمانده سپاه مستقل دارد که تجمیعی از فرماندهان مناطق مقاومت بسیج و فرماندهان لشکرها و تیپ‌های نیروی زمینی سپاه است.
در پایان مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران از زحمات سردار بهرام حسینی‌مطلق که پیش از این فرماندهی دو سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و امام حسن (ع) استان البرز را بر عهده داشت تقدیر و به عنوان فرمانده سپاه حضرت امام حسن مجتبی (ع ) استان البرز منصوب شد.
همچنین علی نصیری که پیش از این جانشین سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران بود به عنوان فرمانده این سپاه معرفی شد.
مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدیدسپاه سید الشهدا (ع) با حضور خانواده معظم شهدا، حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌اله فخری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، صفرعلی براتلو معاون سیاسی امنیتی استانداری تهران، فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ائمه جماعات و جمعی از مسئولان در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در شهرری برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول