اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد:

تحقق تجمیع نیروهای مخلص نظام در قالب بسیج

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: نیروهای مخلص نظام جمهوری اسلامی ایران در قالب‌های مختلف بسیج ساماندهی و سازماندهی شده و از وجود و توانایی‌های آنها در راستای تحقق اهداف نظام استفاده می‌شود.

تحقق تجمیع نیروهای مخلص نظام در قالب بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بسیج هنرمندان استان کردستان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج، اظهار داشت: بسیج امروز نسبت به اوایل انقلاب بسیار تفاوت کرده و دامنه وسیعی را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به تشکیل بسیج مستعضفین در آذر ماه سال 58 به دستور امام خمینی(ره)، تصریح کرد: جامعه بسیجی کشور در طول هشت سال دفاع مقدس با فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌ها خود موجب شکست مذبوحانه دشمن شدند.
وی ادامه داد: امروز خوشبختانه بسیج نهادی شده که در تمامی ارگان‌ها، ادارات و مراکز مربوط به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور گسترده‌ای دارد.
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بسیج امروز در سازمان‌های مختلف مانند آموزش و پرورش در قالب بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی و در دانشگاه‌ها در قالب بسیج دانشجویی و اساتید گسترش پیدا کرده است.
علیخانی بسیج جامعه پزشکی، بسیج مهندسی، طلاب، ورزشکاران و هنرمندان را از دیگر قالب‌های بسیج عنوان کرد و افزود: بسیج نیروهای مخلص نظام را توانسته در قالب‌های مختلف ساماندهی و از وجود و توانایی‌های آنها استفاده کند.
وی اظهار داشت: نیروهای مخلص نظام در هنگام جنگ تحمیلی در مقابل دشمنان با تمام وجود ایستادگی و جان و مال خود را فدای انقلاب اسلامی کردند.
وی با تاکید بر حضور همه اقشار در عرصه‌های فرهنگی برای مقابله با شبیخون و جنگ نرم دشمنان، اضافه کرد: بسیج امروز شرایط مناسبی را برای حضور حداکثری عموم مردم به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی فراهم کرده است.
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به تاثیر هنرمندان در مقابله با جنگ نرم دشمنان، گفت: بسیج هنرمندان باید در راستای ساماندهی و سازماندهی بیشتر و بهتر هنرمندان با توجه به تاثیرگذاری این قشر در جامعه فعالیت کند.
علیخانی هنر را در کشورهای غربی در سیطره استعمار خواند و افزود: خوشبختانه در ایران اسلامی به برکت بسیج در عرصه‌های گوناگون فعالیت‌های هنری سازماندهی شده که در خدمت نظام، اسلام و قران باشند.
وی، ساماندهی و بکارگیری گروه‌های هنری در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی، قرآن و احکام الهی را مهم‌ترین وظیفه بسیج هنرمندان عنوان کرد.
وی اظهارداشت: باید در ساماندهی این قشر قوی و سریع عمل کرده تا دشمنان فرصت پیدا نکنند از این ابزار ارزشمند با تاثیرگذاری منفی در جامعه استفاده نمایند.
گفتنی است، در پایان این جلسه و طی حکمی سامان احمدی به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج هنرمندان معرفی و از خدمات و تلاش‌های محمدرضا قاسمی قدردانی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول