اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس:

باید مقتدرانه از ولایت‌فقیه دفاع کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری باید مقتدرانه از ولایت‌فقیه دفاع کرد.

باید مقتدرانه از ولایت‌فقیه دفاع کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، کاظم فرهمند صبح امروز در جمع برخی از فعالان فرهنگی ابرکوه اظهار داشت: دشمنان این آب و خاک امروز بیش از هر زمان دیگر برای خدشه وارد کردن به این اصل تلاش می‌کنند که البته تاکنون با عنایت پروردگار متعال و درایت رهبری و هوشیاری مردم در این کار ناکام مانده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی که هجمه‌های دشمن هر روز در حال افزایش است، لازم است اقشار مختلف مردم به ویژه اقشار فرهیخته فرهنگی دفاعی مقتدرانه از ولایت‌فقیه داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس بیان کرد: نظام بدون ولایت‌فقیه هیچ معنایی ندارد و منویات و توصیه‌های مقام معظم رهبری باید فصل‌الخطاب همه افراد و گروه‌ها قرار گیرد.
فرهمند خاطر نشان کرد: همان‌طور که از گذشته تاکنون نیز اتفاق افتاده است، نظام مقتدر اسلامی در ادامه مسیر با شناخت کامل و عمل صادقانه به منویات رهبر معظم انقلاب، به همه اهداف و آرمان‌های والای خود خواهد رسید.
وی با تأکید بر نقش نسل جوان در پایداری بر آرمان‌های نظام اسلامی افزود: باید با هدایت نسل جوان آنان را از افتادن در دام توطئه‌های دشمنان محفوظ داشت و این امر جز با هدایت آنان به سمت و سوی عمل به فرمایشات رهبری به عنوان ولی‌فقیه مقدور نخواهد بود.
فرهمند خاطرنشان کرد: عرصه ولایت‌فقیه باید محور فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد و همگان از مردم و مسئولان باید در این راستا و با برنامه وارد شوند.
در این جلسه برخی از حاضران به بیان دیدگاه‌های خود در مورد اجرای برنامه‌های فرهنگی پرداختند.
زمینه‌سازی برای اجرای جشنواره دیدار به مناسبت سالروز ورود رهبری به ابرکوه محور این جلسه بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول