اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند:

شبکه بهداشت دماوند با کمبود اعتبار مواجه است

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: شبکه بهداشت دماوند تا حدی با مشکلات اعتباری در زمینه‏های تعمیرات و تامین تجهیزات مواجه است.

شبکه بهداشت دماوند با کمبود اعتبار مواجه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سید مهدی معززی عصر دیروز در جریان بازدید مسئولان شهرستان دماوند از روستای "مشهد" که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار دماوند، بخشدار مرکزی، رئیس شورای اسلامی این بخش و جمعی دیگر از مسئولان محلی انجام شد، اظهار داشت: در بودجه امسال تنها 50 میلیون تومان به بخش تعمیرات و تجهیزات شبکه بهداشت دماوند اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: 50 درصد این اعتبارات نیز برای احداث سامانه سپتیک خانه بهداشت تازه ‏تاسیس روستای "زان" از بخش مرکزی شهرستان دماوند اختصاص خواهد یافت.
معززی از فعالیت 46 بهورز در شهرستان دماوند خبر داد و افزود: در حال حاضر، 46 بهورز و 27 خانه بهداشت به ارائه خدمات ذاتی خود در شهرستان دماوند مشغول هستند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند تصریح کرد: مجموعه شبکه بهداشت شهرستان دماوند با این تعداد مرکز و نیروی انسانی عهده‏دار ارائه خدمات به سطح جغرافیایی گسترده‏ای است.
وی پیرامون گلایه‏های مردم مناطق حواشی روستای مشهد خاطرنشان کرد: پیش از این یکی از بهترین بهورزهای شهرستان دماوند در مناطق روستایی یدره، کلاک، مشهد و سیدآباد به ارائه خدمات می‏پرداخت.
معززی ادامه داد: اما بهورز خانه بهداشت آیینه‏ورزان به مرخصی رفته و وی برای رسیدگی به امور جاری این مرکز، در آن روستا مامور شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند افزود: مجموعه شبکه بهداشت شهرستان دماوند شرایطی را فراهم می‏آورد تا این بهورز مجرب دست ‏کم دو روز در هفته را به مرکز بهداشتی روستای مشهد مراجعه کند.
وی با اشاره به شرایط ویژه این چهار روستا خاطرنشان کرد: به دلیل وجود شرایطی ویژه در چهار منطقه روستای یدره، کلاک، مشهد و سیدآباد، شبکه بهداشت نسبت به جذب بهورز و آموزش وی اقدامات لازم را اجرایی ساخته است.
مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند نیز درباره سامانه سپتیک روستای مشهد خاطرنشان کرد: دو سال پیش از این، اعتباری به منظور احداث سامانه سپتیک در روستای مشهد اختصاص یافت.
حسین فیض ادامه داد: متاسفانه مسئولان روستا موفق به معرفی زمینی مناسب برای اجرای این طرح نشدند و در دو سال اخیر ردیف اعتباری دیگری در این‏ خصوص ارائه نشد.
وی تصریح کرد: درصورت اختصاص اعتبارات لازم و نیز تعیین زمین مناسب، شبکه بهداشت شهرستان دماوند آماده اجرای این پروژه خواهد بود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول