اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار مازندران وعده داد:

کمک به حوزه بهداشت مازندران در اختصاص اعتبارات

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه در راستای اختصاص اعتبارات به حوزه بهداشت و درمان کمک می‌کنیم، گفت: سلامت زیربنای جامعه است و نیروی انسانی سالم درگرو توجه به بخش سلامت است.

کمک به حوزه بهداشت مازندران در اختصاص اعتبارات
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین همایش ملی هنر، رسانه و سلامت در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره کار بسیار بی‌نظیری است.
وی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از ارتقای سلامت استان به حوزه فرهنگ‌سازی مربوط است.
ابراهیمی با بیان اینکه برقراری و طراحی همه مکانیزم‌های حوزه سلامت در جامعه به فرهنگ سازی نیاز دارد، تصریح کرد: اگر در این زمینه به اطلاع رسانی توجه نکنیم و نیاز مخاطبان را شناسایی نکنیم موفق نخواهیم بود و نقش اطلاع‌رسانی در ارتقای سلامت افراد انکارناپذیر است.
این مسئول با اشاره به اینکه نیاز سطح مختلف مخاطبان در این جشنواره مورد توجه قرار گرفته، ادامه داد: این اطلاعات اگر در دسترس مخاطبان قرار گیرد می‌تواند تاثیرگذار باشد.
این مسئول با بیان اینکه بین سامانه اطلاع‌رسانی و حوزه سلامت را باید خوب پوشش دهیم، تصریح کرد: به این ترتیب گام بزرگی در راستای بهبود این حلقه مفقوده در ارتقای سلامت و بهداشت جامعه برداشته می‌شود.
ابراهیمی با اشاره به اینکه کارگروه امنیت و سلامت غذایی استان به صورت مستمر برگزار می‌شود که اغلب دستگاه‌های اجرایی عضو این کارگروه هستند، گفت: نقطه عطف تصمیم‌گیری‌ها در این کارگروه است که می‌تواند تاثیرگذار باشد.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی، صرفا متولی بهداشت جامعه نیست، خاطرنشان کرد: این دستگاه ماموریت‌های زیادی دارد و از طرفی آسیب‌ها و نارسایی‌های حوزه درمان زیاد است و دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت به تنهایی قادر به انجام این مسئولیت نیستند.
ابراهیمی عنوان کرد: همه دستگاه‌ها از محل یک درصد اعتبارات فرهنگی می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرین باشند.
این مسئول با بیان اینکه در راستای اختصاص اعتبارات به حوزه بهداشت و درمان کمک می‌کنیم، متذکر شد: سلامت زیربنای جامعه است و نیروی انسانی سالم در گرو توجه به بخش سلامت است.
ابراهیمی در پایان اذعان داشت: آموزش و پرورش نقش مهمی در راستای سلامت جامعه دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول