اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی در قم؛

مجتمع فرهنگی و توان بخشی ایثارگران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مسکن و عمران بنیاد شهید و امور ایثار گران قم از پیشرفت 60 درصدی پروژه احداث مجتمع فرهنگی ایثارگران خبر داد و گفت: مجتمع فرهنگی و توان بخشی ایثارگران افتتاح می‌شود.

مجتمع فرهنگی و توان بخشی ایثارگران افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، محمد جعفری خاطرنشان کرد: احداث این مجتمع فرهنگی درمانی یکی از بهترین خدماتی است؛ که در دهه چهارم خدمت رسانی به خانواده شهدا در استان قم در حال اجرا است.
وی ادامه داد: این مجتمع که به مساحت 20 هزار متر مربع در انتهای خیابان جمهوری در حال ساخت است؛ در دو فاز مجزا ساخته می‌شود.
معاون مسکن و عمران بنیاد شهید و امور ایثار گران قم تصریح کرد: فاز اول شامل استخر، سالن چند منظوره و موتور خانه است و در فاز دوم بخش‌های اقامتی و درمانی پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: برای کل این پروژه 85 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است که 25 میلیارد ریال در فاز نخست صرف خواهد شد.
جعفری ادامه داد: در این پروژه امکانات برای اقامت چند روزه مراجعین که والدین شهدا و جانبازان هستند؛ پیش بینی شده و متخصصین مربوط در محل استقرار خواهند یافت.
وی گفت: یکی از اهداف ما این بوده که جانبازانی که هم اکنون برای رفع نیازهای درمانی خود باید به شهرهای دیگر مانند تهران مراجعه کنند در قم مراحل درمانی و توان بخشی را طی کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول