اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب خراسان رضوی خبرداد:

همکاری 19 دستگاه اجرایی در برگزاری نمایشگاه کتاب خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور فرهنگی ستاد اجرایی سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان رضوی از همکاری 19 دستگاه اجرایی و تشکل سطح استان در برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

همکاری 19 دستگاه اجرایی در برگزاری نمایشگاه کتاب خراسان رضوی
محمدکاظم دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این نمایشگاه شامل 21 بخش موضوعی است که دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های استانی، اجرای آن را بر عهده دارند.
وی اعلام کرد: فعالیت‌های فرهنگی سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان رضوی در 4 بخش همایش‌ها، نشست‌ها، غرفه‌ها و کارگاه‌ها دسته‌بندی شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشهد مقدس هدف اصلی فعالیت حوزه امور فرهنگی نمایشگاه را توسعه فرهنگ مطالعه در میان عموم مردم عنوان و تصریح کرد: با توجه به آسیب‌شناسی صورت گرفته، در نمایشگاه امسال فضاسازی‌های لازم برای حضور فعال مردم در نمایشگاه صورت خواهد گرفت.
دبیری ایجاد محیط‌های آموزشی برای نوقلمان و ارائه مشاوره‌های حرفه‌ای به آنان را از دیگر ویژگی‌های سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان رضوی دانست و گفت: ترغیب نویسندگان به استفاده از موضوعات مرتبط با مشکلات و نیازهای روز کشور و تلاش برای ایجاد و افزایش نشاط و شادابی جامعه در تالیفات، از رویکردهای این نمایشگاه به شمار می رود.
معاون هماهنگی امور فرهنگی ستاد اجرایی سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان رضوی با اشاره به برگزاری 4 جلسه تخصصی شعر در این نمایشگاه، از ارایه آموزش‌های داستان‌نویسی و برگزاری جلسات نقد آثار در طول زمان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان رضوی خبر داد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول