اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول ارشاد آبپخش خبر داد:

برگزاری نمایشگاه کتاب غدیر در هفته کتاب در آبپخش

خبرگزاری فارس: مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش از برگزاری نمایشگاه کتاب غدیر در هفته کتاب خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کتاب غدیر در هفته کتاب در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد نجفی شامگاه چهارشنبه در نشست با فعالان فرهنگی هنری آبپخش اظهار داشت: مانوس نبودن افراد با کتاب بزرگ‌ترین نقص یک جامعه است که با تبیین اهمیت کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی این مساله رفع خواهد شد.
وی افزود: باید تبدیل شدن فرهنگ کتاب‌‌خوانی و مطالعه در بین آحاد جامعه به یک ارزش، تلاش شود و مسئولان باید توجه به امر کتاب و کتابخوانی را یکی از اولویت‌های خویش قرار دهند.
نجفی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کتابداران سراسر کشور در تیرماه امسال بیان داشت: اهمیت کتابخوانی در جامعه آنقدر مورد توجه رهبر فرزانه انقلاب است که برای آن یک دیدار ویژه با متولیان امر کتاب بر پا کردند.
این مسئول تصریح کرد: سخنان ایشان از ابتدا تا پایان، بر احیا این فرهنگ در جامعه تاکید داشت و این نشان از اهمیت نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه دارد.
مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش با اشاره به آغاز هفته کتاب جمهوری اسلامی از 22 آبان‌ ماه جاری گفت: این هفته فرصت مناسبی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است.
نجفی عنوان داشت: اسلام پرچمدار نهضت کتابخوانی است و افتخار مسلمانان این است که معجزه جاوید پیامبر خاتم (ص) یک نوشته و کتاب است.
وی ادامه داد: کتاب رسانه مکتوبی است که با توجه به وجود رسانه‌های دیجیتال هنوز جایگاه خاص و ویژه خود را در بین مخاطبان داراست و یکی از بهترین ابزار افزایش دانش و آگاهی برای ارتقا سطح جامعه با فناوری روز است.
نجفی با بیان اینکه کتاب وسیله‌ای برای انتقال و تبادل افکار میان جوامع مختلف و آگاهی از دستاوردهای بشری در جهان محسوب می‌شود، اظهار داشت: هر اندازه مطالعه در جامعه‌ بیشتر باشد رشد و پیشرفت آن هم سرعت بیشتری پیدا می‌کند.
مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش اضافه کرد: در روزهای گذشته پیگیری‌های مکرری از سوی نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش صورت گرفته و در هفته کتاب شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب غدیر در آبپخش خواهیم بود.
نجفی ابراز داشت: در این نمایشگاه که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش و انتشارات سمن برگزار می‌شود هزاران عنوان کتاب در موضوعات مختلف عرضه می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول