اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد:

ترانزیت نخستین محموله گندم قزاقستان از بندر امام به امارات

خبرگزاری فارس: معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: نخستین محموله گندم کشور قزاقستان طی سال جاری به وزن 10 هزار و 124 تن توسط بخش خصوصی از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) به امارات ترانزیت شد.

ترانزیت نخستین محموله گندم قزاقستان از بندر امام به امارات
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، علیرضا خجسته ضمن اشاره به بارگیری نخستین محموله ترانزیتی گندم طی هشت ماهه سال جاری توسط کشتی«اس اسروز» اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی شرکت خصوصی ترانزیت کننده برای ترانزیت 300 هزار تن گندم از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، این محموله با دو دستگاه جرثقیل ساحلی 140 تنی طی مدت کمتر از48 ساعت بارگیری و به مقصد امارات ترانزیت شد.
وی کوتاهی فاصله ترانزیتی بین کشورهای ساحلی حوزه دریایی خزر و خلیج فارس از طریق بندر امام خمینی(ره) و نیز برخورداری از تجهیزات توانمند و مدرن تخلیه و بارگیری و انبارهای سرپوشیده را از جمله مزیت‌های این مجتمع بندری برشمرد که موجب اقبال بازرگانان و صاحبان کالا جهت ترانزیت غلات به کشورهای همجوار می‌شود.
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در ادامه افزود: ترانزیت انواع کالا در هفت ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیون تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 37 درصد رشد داشته است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول