اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اجتماعی‌ ـ فرهنگی شهرداری منطقه 20 خبر داد:

تجلیل از خانواده‌های سادات شاهد و ایثارگر جنوب تهران‌

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی ‌ـ فرهنگی شهرداری منطقه 20 گفت: در دومین همایش ترنم ولایت، از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر سادات به میزبانی شهرداری منطقه 20 تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از خانواده‌های سادات شاهد و ایثارگر جنوب تهران‌
حبیب‌الله غفوری‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب تهران اظهار داشت: در آستانه عید سعید غدیر خم و در در دومین همایش ترنم ولایت، از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر سادات به میزبانی شهرداری منطقه 20 تجلیل به عمل آمد.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: مراسم تجلیل از خانواده‌های سادات شاهد و ایثارگر این منطقه به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم مقام ایثارگران و خانواده های آنان در فرهنگسرای ولاء برگزار شد.
وی در ادامه بر توجه بیشتر به خانواده سادات شاهد و ایثارگر تاکید کرد و افزود: اعضای حاضر دراین مراسم در واقع بهترین‌های یک قشر بهتر هستند.
غفوری با اشاره به اینکه خدمت به خانواده معزز شاهد و ایثارگر ارزشمند است، خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور 500 نفر از اعضای خانواده سادات شاهد و ایثارگر این منطقه برگزار شد که هدایایی به رسم یادبود به آنان اهداء شد.
معاون اجتماعی‌ ـ فرهنگی شهرداری منطقه 20 در پایان در ارتباط با برنامه‌های این همایش تصریح کرد: حجت‌الاسلام شیخ علی آقا بابا در زمینه فضائل و خصایص حضرت علی (ع)، شعرخوانی صابر خراسانی، ذکر مدح حضرت علی(ع) و امام زمان (عج)، مولودی خوانی و تواشیح از جمله برنامه‌های این همایش بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول