اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) خبر داد:

بازسازی واقعه غدیر در 32 استان کشور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) از بازسازی واقعه غدیر در 32 استان کشور همزمان با عید غدیر خبر داد.

بازسازی واقعه غدیر در 32 استان کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی مهدوی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: اکنون در آستانه عید غدیر به عنوان یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان قرار داریم.
وی با بیان اینکه هر ساله مسلمانان و شیعیان این عید را جشن می‌گیرند، گفت: دشمنان در حال تلاش هستند برنامه‌ها و جشن‌های مناسبتی در زمینه غدیر را کمرنگ نشان دهند و تلاش کردند نگذارند این اصل اساسی درخشندگی خود را داشته باشد.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه داشت که تمام اصول دیگر نتیجه اصل امامت و ولایت است و بدخواهان اسلام و مسلمین در حال توطئه‌چینی هستند تا اجازه ندهند این اصل جایگاه اصلی خود را داشته باشد.
وی با اشاره به دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مشاهده کارکردهای عملی اصل امامت و ولایت را در دوران انقلاب شاهد بودیم که توانسته است ما را از فراز و نشیب‌های انقلاب عبور دهد و به سرمنزل مقصود برساند.
مهدوی‌نژاد ادامه داد: این اصل اساسی به عنوان امامت و ولایت در روزهای سخت و دشوار انقلاب توانسته ما را به پیروزی و موفقیت برساند.
وی عنوان کرد: امروز دشمنان ما تمام تلاش خود را به این نکته معطوف کردند که نگذارند این اصل روز به روز درخشندگی خود را نشان دهد و ما اکنون مشاهده می‌کنیم با بیداری اسلامی مردم به اصل امامت بیشتر نیازمند هستند و این شاخصه می‌تواند کارکرد خود به عنوان رهبر و امام مسلمین را داشته باشد.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: ما به عنوان یک مسلمان و شیعه علوی در سالروز واقعه غدیر وظیفه داریم که آنچه توان و ظرفیت داریم تلاش کنیم تا جشن باشکوهی داشته باشیم.
وی از برگزاری حرکت نمادین بازسازی واقعه غدیر خبر داد و افزود: این حرکت نمادین 24 آبان ساعت 9 در منطقه کوه خضر نبی حدفاصل شهرک قدس و مسجد جمکران برگزار می‌شود.
مهدوی‌نژاد خاطرنشان کرد: اگرچه به صورت ظاهر بازسازی واقعه غدیر حرکت نمادین است ولی این پوسته در مغز و جوهره دین، امامت و ولایت نقش اساسی دارد و دشمنان تلاش می‌کنند که این امر را کمرنگ جلوه دهند.
وی با اشاره به ترویج بازسازی واقعه غدیر در دیگر استان‌ها بیان کرد: سال گذشته بازسازی واقعه غدیر برای نخستین بار در قم انجام شد و به دلیل آنکه توانست یک حرکت ماندگار باشد به همه استان‌ها ابلاغ شد تا این حرکت و فعالیت ارزنده را داشته باشند و امسال در 32 استان کشور این برنامه برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) اذعان کرد: از مسئولان استانی تقاضای کمک و مساعدت داریم تا این جشن با شکوه‌تر از همیشه برگزار شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول