اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت تنیس روی میز آذربایجان غربی:

سالن‌های تنیس روی میز آذربایجان غربی استاندارد نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز آذربایجان غربی گفت: سالن‌های تنیس روی میز آذربایجان غربی از استانداردهای لازم فاصله دارد.

سالن‌های تنیس روی میز آذربایجان غربی استاندارد نیست
صمد امیرذهنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال 12 مسابقه به صورت اوپن در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان ، امید و بزرگسالان برگزار کرده‌ایم و 4 مسابقه چهار جانبه براساس پروتوکل موجود بین آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان در استان آذربایجان غربی برگزار کرده‌ایم که سومین دوره آن در اردبیل برگزار می‌شود.
وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام گرفته توسط این هیئت، تصریح کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده نونهالان و اعزام به تورهای حرفه‌ای اراک و تهران از اهم برنامه‌های سال 90 بود.
این مسئول با اشاره به اعزام بانوان تنیس‌باز آذربایجان غربی، افزود: اعزام بانوان استان به مسابقات قهرمانی کشور در استان قزوین و برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه 3 و داوری درجه 3 و کلاس داوری درجه 2 هم در مهاباد نیز از برنامه‌های هیئت تنیس روی میز آذربایجان غربی است.
امیزذهنی با تاکید بر حمایت از هیئت تنیس روی میز آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این میان هیئت تنیس روی میز شهرستان مهاباد برای تجهیز سالن تنیس این شهرستان نیاز به مساعدت مالی دارد.
وی برگزاری مسابقات اوپن مرحله سوم و چهارم در 6 ماهه دوم سال جاری را از برنامه‌های این هیئت در سال جاری عنوان کرد و گفت: این مسابقات در  رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و اعزام به مسابقات تورهای حرفه‌ای در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.
این مسئول اظهار داشت: دو سالن تمرین تنیس روی میز برای هیئت تنیس روی میز ارومیه در مجموعه ورزشی الغدیر وجود دارد که ارتفاعش 3 متر بوده و ارتفاع کمتر از استانداردهای موجود است.
امیرذهنی حداقل ارتفاع سالن تنیسش را 7 متر اعلام کرد و افزود: سالن تنیس خوی با نزدیک بودن به استاندارهای لازم بهترین سالن تنیس روی میز استان است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول