اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین:

کانون‌های مساجد ورامین به 70واحد رسیده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های ورامین و پیشوا با تاکید بر سربازی ولایت گفت: تعداد کانون‌های فرهنگی مساجد ورامین به 70 واحد در دوران مسئولیت بنده رسیده است.

کانون‌های مساجد ورامین به 70واحد رسیده است
حسین قرایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های خود در ۲ سال و ۸ ماه تصدی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین گفت:بیشترین دغدغه‌های بنده در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد متمرکز بوده است. در سال‌های گذشته که دوستان در این اداره بودند در کل شهرستان ۲۲ کانون فرهنگی هنری داشتیم حال آنکه هم اکنون تعداد آنها به ۷۰ کانون رسیده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های ورامین و پیشوا افزود: در حوزه شعر و هنر آیینی بزرگداشت مرحوم ژولیده نیشابوری، بزرگداشت شیخ احمد جنیدی و نیز بزرگداشت امام زاده جعفر (ع) را برگزار کردیم جشنواره گلدسته‌های سپید مسابقه شهابی در شب بزرگداشت مرحوم قیصر امین پور و برگزاری همایش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از دیگر اقدامات این اداره بوده است و همه اینها سبب شد در دو همایش تجلیل از کانون‌های موفق شهرستان در هر دو سال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین به عنوان نمونه در کشور و استان انتخاب شد.
وی در ادامه افزایش تعداد آموزشگاه‌های هنری از ۱۰ به ۱۶ کانون‌های تبلیغاتی از هشت به ۱۱ و بیمه صندوق حمایت از هنرمندان از هشت به ۲۵ را از عوامل افتخار اداره ارشاد ورامین دانست و گفت: در زمینه تجلیل و حمایت از خوشنویسان سال گذشته برای پیشکسوت بزرگ عضو آن استاد حسن شیرکوند که قرآن را با خط نستعلیق به تحریر در آورده است بزرگداشت گرفتیم.
این مسئول سپس از دلزدگی و خستگی خود از برخی بی ثباتی‌ها و بی فرهنگی‌ها در حوزه فرهنگ سخن راند و تصریح کرد: دوستان بالادستی بنده انحرافی در انجمن خوشنویسان ایجاد کرده‌اند که هیچگاه شایسته این انجمن فرهنگی هنری نیست به ما می‌گویند یک سری از خوشنویسان پیشکسوت را از فرهنگ سرا بیرون کنید و گروه خوشنویسان جدید که مورد نظر ما است را جایگزین کنید.
قرایی در ادامه تاکید کرد: بنده سرباز امام خامنه‌ای هستم فرزند شهر شهیدان ۱۵ خرداد و مبارزان با فتنه گران هستم هیچ‌گاه به عمل جریان انحرافی اقدام نمی‌کنم و از این انحرافات درون حوزه هنر خسته شدم و بنده به عنوان مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین عرض می‌کنم باید به جای این انحرافات به دغدغه‌های ابر مرد کارشناس فرهنگی جهان اسلام امام خامنه‌ای گوش فرا دهیم و آنها را مجری باشیم.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول