اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کتابخانه عمومی قیروکارزین خبر داد:

برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: مدیر کتابخانه عمومی قیروکارزین گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی نمایشگاه تازه‌های کتاب در مرکز این شهرستان برگزار و در همین راستا نمایشگاهی نیز در بخش افزر برپا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب در قیروکارزین
کسری آبچر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: کتابخانه عمومی این شهرستان در سال 53 تأسیس شده و اکنون قیروکارزین دارای سه کتابخانه عمومی در شهرهای قیر، کارزین و افزر است.
وی افزود: کتابخانه‌های عمومی قیروکارزین دارای 20 هزار جلد کتاب است که در موضوعات مختلف تاریخی، مذهبی، هنری، ادبیات، علوم اجتماعی، هنر، کودک و نوجوان و غیره کتاب در خود جای داده است.
آبچر با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب در مرکز شهرستان و یک نمایشگاه در بخش افزر، تقدیر از کتاب‌خوانان نمونه و همچنین کتابداران کتابخانه‌ها، بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه و ثبت نام نیم‌بها برای عضویت از جمله برنامه‌های این هفته است.
این مقام مسئول کار فرهنگی را نیازمند سرمایه‌گذاری دانست و ادامه داد: اطلاع‌رسانی و آموزش برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی در جامعه وظیفه تمام بخش‌هاست تا به توسعه فرهنگی و بالا رفتن سطح آگاهی‌ها در مردم کمک کنیم.
مدیر کتابخانه عمومی قیروکارزین با اشاره به قدمت 30 ساله ساختمان کتابخانه مرکزی و کمبود فضای آن و همچنین استقرار کتابخانه‌های کارزین و افزر در ساختمان استیجاری ابراز داشت: با توجه به اینکه ساخت ساختمان جدید کتابخانه مرکزی و ساختمان کتابخانه شهرهای کارزین و افزر از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان فارس است اما تاکنون هیچ‌گونه اقدامی برای اجرای آن صورت نگرفته است.
آبچر در پایان با اشاره به ضرورت افزایش پرسنل کتابخانه‌های این شهرستان برای ارائه خدمات مناسب خاطرنشان کرد: کمبود نیروی انسانی یکی دیگر از مشکلات مهم ما است به طوری که در سه کتابخانه عمومی این شهرستان تنها چهار پرسنل مشغول به کار هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول