اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده انتظامی استان سمنان:

فضای معنوی در نیروهای مسلح باید ارتقا یابد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: فضای معنوی و روحیه دین‏باوری در پیکره نیروهای مسلح باید ارتقا یابد.

فضای معنوی در نیروهای مسلح باید ارتقا یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، قاسم نصری ظهر امروز در جلسه شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح که در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان برگزار شد، با تبریک اعیاد خجسته قربان و غدیر، قانون، حاکم الهی و آمادگی جهانی را پیش‏شرط ‏های برقراری حکومت عدل الهی دانست و تاکید کرد: قرآن کریم، محکم‏ترین و جامع‏ترین قانون است.
نصری با بیان اینکه امام زمان (عج) همان حاکم الهی برقرار کننده عدل در سراسر گیتی است، افزود: با تحقق انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن، آمادگی جهانی برای ظهور دولت عدالت‏گستر جهانی فراهم شده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان تک تک افراد جامعه را در قبال تداوم حرکت رو به رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئول خواند و اظهار داشت: در این دوره حساس که دشمنان با ترویج فساد و فحشا انحطاط اخلاقی آحاد جامعه را دنبال می‏کنند، صیانت، حفظ و ارتقای همه جانبه کارکنان نیروهای مسلح امری ضروری است.
نصری با تاکید بر اینکه فضای معنوی و روحیه دین‏باوری باید در کارکنان نیروهای مسلح ارتقا یابد، خاطرنشان کرد: تقویت بنیه سیاسی، علمی، اجتماعی شاغلان در نیروهای مسلح، آمادگی نیروها را تا حد بسیار زیادی افزایش می‏دهد.
وی هماهنگی بیشتر از قبل مجموعه فرماندهی، حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی را مورد  تاکید قرار داد و گفت: تفرقه، فسادآفرین است و باید با جدیت تمام از هر رفتاری که منجر به ایجاد شکاف در بدنه نیروها می‏شود، پرهیز کرد.
فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: ما سرباز ولایت و مطیع امر رهبری هستیم و باید با عملکرد خود به سمت و سوی ایجاد جامعه آرمانی و الهی به رهبری حضرت ولی‏عصر (عج) حرکت کنیم.
محمدرضا صفریان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان نیز در سخنانی تحلیل چرایی وقوع جرم در نیروهای مسلح، عوامل کاهش انگیزه و زمینه‏های ارتکاب جرم در دوران خدمت وظیفه عمومی و راهکارهای گسترش امر به معروف و نهی از منکر در یگان‏های نیروهای مسلح را از اهداف برپایی این جلسه برشمرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول