اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

سازندگی محصول آمیختگی کار با معنویت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: آمیختگی کار با فرهنگ معنویت در جامعه زمینه استقلال و خودکفایی تمام حوزه‌ها و سازندگی روز افزون کشورمان را فراهم می‌کند.

سازندگی محصول آمیختگی کار با معنویت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده صبح امروز در گردهمایی ائمه جماعات واحدهای کارگری اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت کار در اسلام و کسب روزی حلال آنچه که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد آمیختگی کار و تلاش با معنویت در جامعه ماست که می‌تواند سعادت جامعه را رقم بزند.
وی از کار به عنوان عبادتی پایان‌ناپذیر یاد کرد و بیان داشت: کار و کارگر در دین اسلام و نزد نبی مکرم اسلام گرامی داشته شده‌اند چرا که حفظ حرمت آنها در حقیقت حفظ حرکت و جایگاه مبانی معرفتی، اسلامی و انسانی است.
این مسئول با یادآوری اینکه در کنار کار و تلاش، نماز و پرداختن به معنویت بر اجر این حرکت می‌افزاید، اضافه کرد: خواندن نماز اول وقت در واحدهای کارگری و کارخانه‌های مختلف نشان از اهتمام فعالان آن عرصه به کار توام با معنویت دارد که باید این رویه بیشتر از گذشته تبلیغ شده و ترویج پیدا کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضرورت توسعه فرهنگ نماز را به همراه اشاعه دانش تلاوت قرآن در بین واحدهای کارگری و کارخانجات یادآور شد و بیان داشت: امروز به ترویج و توسعه این فرهنگ بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم.
ستوده دلیل این امر را مبارزه و مقابله با ترفندهای استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با ابزار فرهنگی به میدان آمده‌اند تا در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف کار و تولید و تلاش ملت ما را به بیراهه بکشند در حالی که مقابله اساسی با این امر نیاز به پشتوانه معنوی و بصیرت بیشتر دارد.
این مسئول از ائمه جماعت واحدهای کارگری و کارخانجات متعدد خواست تا در برپایی نمازهای اول وقت، تبیین احکام اسلامی و جایگاه ارزشمند کار و معنویت به روشنگری بپردازند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این گردهمایی سرپرست تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز در سخنانی تکیه بر فرهنگ معنوی را بهترین ابزار در مقابل هجمه‌های بیگانگان توصیف کرد و گفت: دشمنان اسلام به تناسب امکاناتی که از آن برخوردارند هر لحظه در حال تحرک و ضربه زدن به کیان اسلام و مسلمانان هستند که باید با شیوه‌های صحیح با آن مقابله کرد.
حسین منوری بیان داشت: اغلب کارگران ما در کنار مجهز شدن به مهارت‌های کاری به مهارت‌های معنوی همچون نماز، خواندن قرآن و انجام کارهای معنوی مجهز هستند و این بهترین سد در برابر شیطنت‌های استکبار است.
وی سنگر کار و تلاش و آمیختگی آن با معنویت را بهترین ابزار در مقابله با تبلیغات مسموم اعلام کرد و افزود: کارگران ما امروز در سنگر کار، تلاش، مجاهدت و سازندگی روز به روز در  آبادانی و آسایش کشور می‌کوشند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول