اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اعتبارات موسسه مالی و اعتباری مهر استان اصفهان:

ارائه تسهیلات سبب حمایت از فعالان اقتصادی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اعتبارات موسسه مالی واعتباری مهر استان اصفهان گفت: با ارائه تسهیلات از فعالان اقتصادی استان حمایت می‌کنیم.

ارائه تسهیلات سبب حمایت از فعالان اقتصادی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا زمانی پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ارائه وام در موسسات مالی و اعتباری در صورت جذب منابع قرض الحسنه صورت می‌گیرد، بیان داشت: سال گذشته با توجه به اینکه 1.8 درصد کل منابع جذب شده موسسه مالی و اعتباری مهر استان اصفهان قرض الحسنه بود.
وی گفت: این موسسه توانست 1.8 درصد تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم استان اصفهان ارائه کند.
مدیر اعتبارات موسسه مالی و اعتباری مهر استان اصفهان مشارکت همه جانبه در جهاد اقصادی را تکلیف فعالان اقتصادی و شبکه بانکی کشور دانست و بیان داشت: این موسسه توانسته است تسهیلاتی را در قالب گروهی و مشارکتی به صنایع و فعالان اقتصادی در راستای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش آنها ارائه کند که تاثیر بسزایی در توسعه صنایع و اشتغالزایی داشته است.
وی بیان داشت: تعاملات مثبت و خوبی بین صنایع بزرگ و تخصصی استان مانند فولادمبارکه، ذوب آهن اصفهان، شرکت پلی اکریل ایران، شرکت کالای الکتریک و صنایع اپتیک، گروه صنعتی انتخاب و سایر صنایع استان در مورد خرید دین تامین سرمایه در گردش آنها انجام شده که منجر به افزایش ‌بهره‌وری صنعت استان شده است.
زمانی با بیان اینکه سه وظیفه خدمت به دولت، مردم و خود مجموعه بانک‌ها از جمله وظایف یک بانک محسوب می‌شود، افزود: خدمت به مردم در نظام بانکی از اهمیت بالاتری برخوردار است و در این راستا در سال 89 در موسسه مالی و اعتباری استان اصفهان 81هزار و 388 فقره تسهیلات پرداخت شده که اگر با آمار سایر بانک‌ها مقایسه کنیم به ارقام درخور توجهی در این زمینه دست می‌یابیم.
وی اضافه کرد: سال گذشته به طور روزانه بیش از 20 میلیارد ریال در قالب 277 نفر وام ارائه شده که میزان هر فقره 72 میلیون ریال بوده است.
این مسئول با بیان اینکه در هفت ماه نخست سال جاری نیز با توجه به افزایش قدرت خرید مردم در این مدت به 44هزار و 805 نفر تسهیلات ارائه شده که این میزان برابر با روزانه 262 فقره وام است، افزود: میانگین تسهیلات ارائه شده در هفت ماه نخست سال 23 میلیارد ریال است.
وی اضافه کرد: هر فقره وام 78 میلیون ریال بوده که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. 
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول