اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نور:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات همکاری کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نورگفت: بانک‌ها در مورد پرداخت تسهیلات ابلاغی همکاری کنند.

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات همکاری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد محمدی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه‌ای که به منظور سهولت در پرداخت تسهیلات ابلاغی سفر سوم هیئت دولت به متقاضیان در محل فرمانداری تشکیل شد بر همکاری بانک‌های عامل تاکید کرد.
وی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات خود اشتغالی و نامه‌های سفر سوم ابلاغیه مصوبات سفر است که منابع اعتباری آن مشخص و از سوی اداره کل امور اقتصادی استانداری ابلاغ و لازم الاجرا است.
محمدی از نارضایتی معرفی شده‌ها و مراجعان به برخی از بانک ها خبر داد و ابراز داشت: گاها برخی از بانک‌ها همکاری لازم را ندارند و متقاضیان معرفی شده را برگشت می‌دهند که این امر تکریم ارباب رجوع را نیز زیر سئوال می‌برد.
معاون فرماندار نور با بیان اینکه افراد با کد رهگیری به بانک‌ها معرفی می شوند و در بحث ضامن نیز ابلاغیه بانک مرکزی است، خاطر نشان کرد: در این زمینه فقط یک ضامن معتبر اخذ شود و نیازی به تعدد ضامن نیست.
این مسئول تشکیل این جلسات را به منظور تسهیل در کار ارباب رجوع و متقاضیان و تکریم آنان ذکر کرد و از بانک‌های عامل خواست در ادامه این جلسات با رعایت ضوابط قانونی و منطقی ضمن تکریم ارباب رجوع مساعدت و همکاری لازم را در اجرای ابلاغیه مذکور داشته باشند.
در ادامه جلسه روسای بانک‌های عامل حاضر در جلسه ضمن اعلام همکاری لازم نکاتی را هم داشتند از جمله آنکه جعفر اسدی رئیس بانک ملی مرکزی نور گفت: سهمیه تعیین شده برای بانک ملی به شعبه مرکزی ابلاغ شده و توزیع آن در شعب منوط به هماهنگی لازم است که اقدام می‌شود.
رئیس بانک سپه نور نیز با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات، نسبت مصارف به منابع داریم و بانک مرکزی حتی تسهیلات تکلیفی را محاسبه می‌کنند و مازاد پرداختی را جریمه دیر کرد 16 درصد اخذ می‌کنند.
بهروز واحدی اذعان داشت: ما فقط می‌توانیم تا74  درصد منابع را تسهیلات داشته باشیم و در بحث پرداخت تسهیلات هم استعلامات لازم از بانک مرکزی برای متقاضی و ضامن نیز نیاز است تا تسهیلات پرداخت شود که گاهی تاخیرات به همین منظور است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول