اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب خبر داد:

بازسازی واقعه غدیر در قم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب از بازسازی نمادین واقعه غدیر همزمان با سالروز این عید سعید در قم خبر داد.

بازسازی واقعه غدیر در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اعضای شورای فرماندهی سپاه قم و ستاد بازسازی واقعه غدیر پیش از ظهر امروز در موسسه امام خمینی(ره) قم با آیت الله مصباح یزدی دیدار کرده و ضمن استفاده از بیانات این استاد حوزه گزارشی از فعالیت‌های پیش رو توسط فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) ارائه شد.
مهدی مهدوی‌نژاد در این دیدار با اشاره به عید بزرگ غدیر اظهار کرد: برخی در طول تاریخ تلاش کرده‌اند که این واقعه مهم به دست فراموشی سپرده شود به همین دلیل سپاه علی بن ابیطالب (ع) از سال گذشته تصمیم گرفت که در راستای جشن‌های سراسری غدیر، اقدام به بازسازی این واقعه مهم کند.
وی افزود: سعی ما این بود که این جشن از میان خانه‌ها به جشن منطقه‌ای منتقل شود که همه مردم بتوانند به طور دسته جمعی در آن شرکت کنند و در این راستا برنامه بازسازی واقعه غدیر در اطراف کوه خضر نبی قم برگزار شد که استقبال خوبی نیز از آن صورت گرفت.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب با اعلام اینکه در عید غدیر امسال این برنامه باشکوه‌تر از سال گذشته انجام می‌گیرد، گفت: در روز 24 آبان ماه سال جاری شاهد برگزاری حرکتی نمادین و بازسازی واقعه غدیر در قم خواهیم بود.
وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های تدارک دیده شده توسط سپاه علی بن ابیطالب(ع) را گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و شش هزار شهید استان قم از جمله شهید مهدی زین‌الدین است که طبق سنت همه ساله با حضور خانواده شهدا در روز 27 آبان ماه برگزار می‌شود.
مهدوی‌نژاد با اشاره به دیدار اعضای شورای فرماندهی سپاه قم با علما و مراجع تقلید خاطرنشان کرد: این دیدار و سایر برنامه‌های اینچنینی در راستای استفاده از رهنمودها و بیانات بزرگان دین صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول