اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی فقیه در سیستان‌و بلوچستان:

غدیر، عید شیوه مدیریت بشریت است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر شعبه سیستان و بلوچستان گفت: عید غدیر خم، عید امامت و یادآور شیوه مدیریت بشریت است و از جنبه‌های سیاسی، عرفانی، معنوی و علمی مورد توجه و نیازمند مطالعه و تامل است.

غدیر، عید شیوه مدیریت بشریت است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی اظهار داشت: عید غدیر خم روز تبیین نظام سیاسی اسلام است که پیامبر اعظم (ص) در این روز مبارک علی (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کرد. 
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حیثیت معنوی، عرفانی و علمی اهل بیت (ع) ریشه ملکوتی و الهی دارد و ارتباط دهنده وسیعی از جامعه اسلامی با پیامبر اسلام (ص) از طریق اهل بیت است.
سلیمانی بیان داشت: اهل بیت حلقه وصل امت اسلامی با معنویت پیامبر اسلام و دروازه ورود به شهر علم نبی اکرم (ص) هستند و شیعه و سنی معتقدند، روزی فرا می‌رسد که جهان توسط اندیشه خاندان پیامبر (ص) مدیریت خواهد شد و حاکمیت دنیا را اهل بیت بر عهده می‌گیرند.
رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر شعبه سیستان و بلوچستان تاکید کرد: پیامبر اسلام، قرآن کریم و اهل بیت را در نزد امت خود به امانت گذاشتند و بی‌تردید روزی کل جهان تحت سیطره خاندان اهل بیت خواهد بود و تمام مکاتب دینی در برابر اهل بیت سر تعظیم فرود خواهند آورد.
وی با بیان اینکه عید غدیر سرلوحه تغییر نگرش ما نسبت به امیرالمومنین علی (ع) و خاندان پیامبر است، گفت: این عید بزرگ از منبع وحی سرچشمه گرفته و یک فرمان الهی است که خداوند در این روز حجتش را بر مردم تمام کرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول