اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرماندار خدابنده:

فرهنگ غدیر باید در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خدابنده گفت: فرهنگ غدیر باید در جامعه به خوبی به افراد جامعه معرفی و نهادینه شود.

فرهنگ غدیر باید در جامعه نهادینه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پیش از ظهر سعید خلجی در ستاد عید غدیر شهرستان خدابنده، اظهار داشت: هر چه داریم از ولایت فقیه است، که همان ادامه ولایت امامان است.
وی افزود: ولی‌فقیه مجری قوانین شرع مقدس اسلام است که در زمان غیبت امام معصوم (ع) هم باید به قوانین عمل کنیم و وجود ولی‌فقیه در رأس حکومت اسلامی نعمت و برکت محسوب می‌شود.
معاون فرماندار خدابنده یادآور شد: ولایت فقیه برای وحدت بخشیدن در جامعه و ایجاد همدلی و وفاق در جامعه حضور داشته و لازم است در هر عصر و زمانی شعبه‌ای از ولایت به عنوان ولایت فقیه در جامعه حضور داشته باشد.
وی ادامه داد: در دهه نخست انقلاب امام خمینی (ره) ولی‌فقیه جامعه بود و در دو دهه بعد انقلاب مقام معظم رهبری سکاندار جامعه شده و و رهبری جامعه اسلامی را برعهده دارد.
خلجی تصریح کرد: در امتداد حرکت جامعه رسول‌الله ولی‌فقیه در راستای ایجاد وفاق، وحدت و حرکت به سوی الی‌الله جامعه را رهنمون می‌کند.
وی با بیان اینکه فرهنگ غدیر نیز در جامعه به خوبی شناخته نشده است، افزود: ضروری است در راستای تبیین این جایگاه در جامعه بیشتر تلاش شود.
 سپس هر یک از اعضای ستاد برنامه‌ها و پیشنهادات خود را در هر چه بهتر برگزار کردن این ایام و دهه ولایت بیان کرده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است، برگزاری جشنواره فرهنگی پهلوانی غدیر با هماهنگی هیئت پهلوان استان اجرای برنامه‌های فرهنگی عید غدیر و برگزاری مسابقات فوتسال برای کارکنان دولت و مسابقات دیگر را در این راستا برای عموم از مصوبات این جلسه بود.
برگزاری جشن ولایت، برگزاری یادواره شهدای پاسدار توسط سپاه ناحیه خدابنده و برگزاری جشن غدیر در 120 پایگاه توسط دهیاران از دیگر مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول