اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار گلستان:

غدیر نشانگر اهمیت ولایت در جوامع اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: واقعه غدیرخم بخشی از تاریخ ارزشمند اسلام است که اهمیت ولایت و رهبری را در جوامع اسلامی نشان می‌دهد.

غدیر نشانگر اهمیت ولایت در جوامع اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت صبح امروز در جمع مردم شهرستان مینودشت اظهار داشت: بیداری اسلامی کشورهای اسلامی و برخی از کشورهای اروپائی و آمریکایی به مدد انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و حول محور رهبری دینی و ولایت‌فقیه اتفاق افتاده است.
وی همچنین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر تصریح کرد: واقعه غدیرخم بخشی از تاریخ ارزشمند اسلام است که اهمیت ولایت و رهبری را در جوامع اسلامی نشان می‌دهد و باید مورد توجه قرار بگیرد و به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود.
استاندار گلستان اضافه کرد: آمریکا، انگلیس، اسرائیل، فرانسه و بسیاری از هم پیمانانشان سعی دارند حرکت‌های اسلامی را از مسیر اصلی خود خارج کنند و منطبق بر خواسته‌های شوم و شیطانی خود جهت بدهند.
وی ادامه داد: از این رو مسلمانان و به خصوص مردم کشورهایی که علیه استبداد و استکبار قیام کرده‌اند باید به هوش باشند و از هدف اصلی شان فاصله نگیرند و اجازه قدرت‌نمایی را از کشورهای مثلا حامی حقوق بشر بگیرند.
قناعت با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و اقدامات اساسی و مثبت در کشورهای مصر و لیبی اظهار امیدواری کرد روند پیروزی‌های مردمی تحت هدایت رهبران دینی مقتدر ادامه داشته باشد و باعث شود جوامعی اسلامی به بهترین شکل ممکن تشکیل شود.
استاندار گلستان تهدیدهای نظامی  آمریکا و دوستانش را پوچ و بی‌اساس خواند و تصریح کرد: ملت ایران تحت فرماندهی کل قوا که با سخنانش جواب دندان‌شکنی به دشمنان داده است هیچ هراسی ندارد و با جدیت و پشتکار به مسیر خود ادامه می‌دهد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول