اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست فرمانداری شیراز:

آمریکا بداند ایران راه مدیریت تحریم‌ها را بلد است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شیراز در دیدار با دانش‌آموزان بسیجی گفت: آمریکا امروز به خوبی متوجه شده است که کشور ایران راه مدیریت تحریم‌ها را می‌داند چرا که اقتصاد آن برمبنای تعالیم روشنگرانه اسلام طراحی شده است.

آمریکا بداند ایران راه مدیریت تحریم‌ها را بلد است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان ظهر امروز در دیدار با دانش‌آموزان بسیجی نخبه که در سپاه ناحیه بقیة‌الله این شهر صورت گرفت، با بیان اینکه ریشه بسیج دانش‌آموزی در ایثار و فداکاری دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس است؛ اظهار داشت: نماد و الگوی مقاومت و ایثار بسیجیان دانش‌آموز، شهید فهمیده است و امروز دانش‌آموزان شهید ما به الگویی برای نوجوانان دیگر کشورها از جمله فلسطین و لبنان و دیگر کشورهای اسلامی در عرصه مقاومت و بیداری اسلامی تبدیل شده‌اند.
وی افزود: این مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و شهادت‌طلبی‌های نوجوانان کشور اسلامی ما مانند نگینی درخشان در دل تاریخ می‌درخشد.
سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز در ادامه به اهمیت باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم 13 آبان و دهه ولایت امسال اشاره کرد و با بیان اینکه 13 آبان تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار است؛ تصریح کرد: برنامه پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده 13 آبان و غدیر امسال دارای ویژگی خود که همان تشعشع نور انقلاب اسلامی ایران که امروز سبب بیداری اسلامی در سطح منطقه شده و روشنایی آن در حال بر گرفتن تمام جهان است.
وی با بیان اینکه 13 آبان روز پیمان تمام دانش‌آموزان ایران اسلامی با شهیدان دانش‌آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ره) تا شهیدان دوران دفاع مقدس و نیز تمام دانش‌آموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای عدالت‌خواهی خون خود را در راه عدالت نثار می‌کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود، خاطرنشان کرد: این عهد و پیمان، عهد و پیمانی بوده که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه‌های عزت و آزادگی به شمار می‌رود و امروز چشم تمام ملت‌های منطقه به حضور ما در این مناسبت‌ها دوخته شده است.
این مسئول ادامه داد: مکلف هستیم تا امسال و در سال جهاد اقتصادی حضوری پررنگ‌تر و با شکوه‌تر از سال‌های قبل در صحنه داشته باشیم و برنامه‌های ویژه پیش‌رو با همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی برجسته‌تر اجرا شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز با بیان اینکه وجود مناسبت‌های 13 آبان و دهه ولایت ایجاب می‌کند که ما تلاش مضاعفی به منظور بهتر برگزار شدن برنامه‌های ویژه این مناسبت‌ها از خود نشان دهیم؛ به اجرای این ویژه برنامه‌ها در بخش‌ها و روستاهای تابعه این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: باید بخش روستایی با همکاری سه مجموعه پایگاه بسیج، شورا و دهیاران و هیئت امنای مساجد تلاش بیشتری داشته باشند و در این راستا بخشداران نیز ستاد بخش‌‌ها را در این زمینه فعال کرده‌اند.
وی در ادامه سخنان خود به قیام مردمی وال استریت آمریکا اشاره کرد و گفت: دولت آمریکا به جای فکر کردن در مورد ساماندهی وضعیت دنیا و منطقه خاورمیانه وضعیت خود را ساماندهی کند و دیگر کشورهای سطله‌طلب و سلطه‌جو نیز بهتر است از قیام دادخواهی مردم آمریکا درس بگیرند؛ هر چند که آنان نیز در دام خود گرفتار گشته‌اند.
بذرافشان با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته آمریکا علیه ایران و شکست پی در پی این تحریم‌ها ابراز داشت: آمریکا امروز به خوبی متوجه شده است که کشور ایران اسلامی راه مدیریت تحریم‌ها را می‌داند و به این باور رسیده که در نظامی که اقتصاد آن برمبنای تعالیم روشنگرانه اسلام طراحی شده باشد؛ ابزارهای اقتصاد سرمایه‌داری نظیر تحریم از نوع تحریم‌های آمریکایی پاسخگو نیست و برای نجات از این بحران هیچ راهی به جز رو آوردن به تعالیم الهی ندارند.
سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز در پایان سخنان خود با استناد به حرکت‌های ضد استکباری در جهان و در پیش بودن 13 آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به اهمیت و حساسیت راهپیمایی این روز تاکید کرد و از مردم شهرستان شیراز خواست تا مانند دیگر مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر حضور و اقتدار اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول