اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس‌جنوبی:

کار جمعی مقابله با تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به بی‌اثری تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، گفت: می‌توانیم با کار جمعی تحریم‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

کار جمعی مقابله با تحریم‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر شعبان‌پور صبح امروز در حاشیه اختتامیه المپیاد آتش‌نشانان شرکت ملی گاز ایران در جمع خبرنگاران با تاکید بر ناکارآمدی تحریم‌ها بر فعالیت‌های نفت و گاز ایران، اظهار داشت: با نهادینه‌کردن کار جمعی و با توکل بر خدا می‌توان تحریم را پشت سر گذاشت.
وی وضعیت صنعت نفت و گاز ایران را با وجود تحریم‌های جهانی در وضعیت مطلوبی خواند و افزود: مردم ایران، مردمی هستند که همیشه در شرایط بحرانی خلاقیتشان شکوفا می‌شود، با شرایطی که در صنعت نفت کشور وجود دارد قطعاً شرایط تحریم را پشت سر می‌گذاریم.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به رفع مشکل توربین کمپرسور هوا مجتمع گاز پارس جنوبی در مشهد، بیان داشت: از سال 87 با شکرت زیمنس آلمان مکاتبات داشتیم تا مشکل نوربین را برطرف کنیم، اما شرکت آلمانی پاسخی به درخواست ما نداد ولی با همت و تلاش متخصصان خوب مملکت این مشکل را در داخل کشور برطرف کردیم.
وی مقوله ایمنی و آتش‌نشانی را موضوعی مهم و مورد توجه صنعت نفت و گاز کشور دانست و ابراز داشت: شرکت گاز ایران به دلیل استمرار و پایداری در تولید آتش‌نشانان را در جایگاه والایی قرار داده است.
این مسئول به نامگذاری سال 90 به عنوان سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اشاره و اذعان داشت: تمام پرسنل شرکت ملی گاز باید دست در دست هم دهند تا وظیفه‌ای که رهبری بر عهده ما گذاشته است را محقق کنیم.
شعبان‌پور نقش کالای نفت و گاز را در اقتصاد ایران حیاتی خواند و افزود: آتش‌نشانان بیمه‌کنندگان فعالیت‌های نفت و گاز در کشور هستند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول