اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

خلبان شهبازی:

تحریم‌ها نمی‌تواند پیشرفت ملت ایران را متوقف کند

خبرگزاری فارس: خلبان هوشنگ شهبازی گفت: تحریم‌هایی که دشمنان علیه ملت ایران اعمال می‌کنند هرگز نمی‌تواند پیشرفت ملت ایران را متوقف کند.

تحریم‌ها نمی‌تواند پیشرفت ملت ایران را متوقف کند
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه دومین همایش ملی سوانح و تصادفات جاده‌ای، ریلی و هوایی از اقدام ارزشمند خلبان شهبازی در فرود اضطراری بوئینگ 727 تقدیر شد.
هوشنگ شهبازی در این همایش با تقدیر از مسئولان برگزاری همایش تصریح کرد: در این پرواز در بدو پرواز هیچ‌گونه نقصی وجود نداشت.
وی افزود: به محض مشخص شدن نقش فنی با هماهنگی‌هایی که با فرودگاه صورت گرفت و اقدامات برای فرود اضطراری صورت گرفت.
خلبان بوئینگ 727 هواپیمایی کشورمان با بیان اینکه تلاش همه فرود موفق هواپیما بود، ادامه داد: در این زمینه همه تلاش کردند و این پرواز توانست با موفقیت بر زمین بنشیند.
وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های دشمنان در زمینه صنعت هوایی تصریح کرد: با وجود همه تحریم‌ها تلاش‌ها موجب بی‌نتیجه ماندن تحریم‌ها شده است.
گفتنی است، خلبان هواپیمای بوئینگ 727 که 26 مهرماه جاری با پرواز 742 از مسکو به مقصد تهران حرکت می‌کرد، در هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی متوجه باز نشدن چرخ جلو هواپیما شده و بعد از اجرای تمامی دستورالعمل‌های پروازی هواپیما را بدون هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشاند.
این اقدام خلبان هوشنگ شهبازی بازتاب گسترده‌ای در رسانه های داخلی و خارجی داشته است.
دومین کنفرانس ملی تصادفات جاده‌ای، سوانح ریلی و هوایی 19 آبان ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در مورد این کنفرانس اظهار داشت: این کنفرانس با استقبال کم‌نظیر صاحب نظران، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور و متخصصان صنعت حمل و نقل کشور همانند کنفرانس نخست روبرو شد.
عبدالحسین علی اکبری ادامه داد: در فراخوان مقالات بالغ بر 350 مقاله توسط دبیرخانه کنفرانس ارسال شد، که از این تعداد 32 مقاله برای سخنرانی و 59 مقاله به صورت پوستر پذیرفته شد.
وی در خصوص محورهای دومین کنفرانس ملی تصادفات جاده‌ای، سوانح ریلی و هوایی تصریح کرد: استفاده از روش‌های آماری و تحلیلی در بررسی تصادفات جادهای، ریلی و هوایی، نقش پلیس، سازمانهای دولتی و سازمان‌های غیر دولتی در کاهش تصادفات تکنیک‌های موثر در کاهش تصادفات جاده‌اس، ریلی و هوایی، نقش انسان، جاده، وسیله نقلیه و محیط در تصادفات جاده‌ای، ریلی و هوایی، روش‌های ارتقای فرهنگی استفاده کنندگان از جاده‌ها و راه‌آهن و همچنین سیستم‌های حمل و نقل هوشمند و نقش آن در کاهش تصادفات از اهم محورهای این همایش بود.
وی درخصوص مشارکت دانشگاه‌های کشور و سازمان‌های دولتی و خصوصی در برگزاری این کنفرانس گفت: مشارکت بیش از 65 دانشگاه و 32 شرکت یا سازمان دولتی و خصوصی اعم از مشاورین، پیمانکاران و حضور اساتید صاحب نام دانشگاه‌های کشور، مدیران ارشد حوزه‌های حمل و نقل و ایمنی، مسئولان انتظامی کشور و دانشجویان به ویژه در مقطع تحصیلات دانشگاههای کشور موید فراگیر بودن این کنفرانس بوده است.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: امید است با تاثیر گذاری چنین کنفرانس‌هایی شاهد ارتقای ایمنی در حوزه حمل و نقل کشور بوده و با اجرای برنامه های بلند مدت، تلفات انسانی و لطمات اقتصادی ناشی از سوانح رانندگی در کشور کاهش یابد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول