اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد؛

پنجمین دوره آموزشی روایت‌گری دفاع مقدس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: پنجمین دوره آموزشی روایت‌گری دفاع مقدس با محوریت دانشگاه و حوزه توسط کمیته راویان فتح و کمیته راویان جوان استان خراسان رضوی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مشهد برگزار می‌شود.

پنجمین دوره آموزشی روایت‌گری دفاع مقدس برگزار می‌شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس تیموری ظهرامروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با هجمه‌های فرهنگی و حفظ تاریخ و میراث فرهنگی یکی از مهمترین دغدغه‌های جوامع امروزی است.
مسئول کمیته راویان فتح استان خراسان رضوی ادامه داد: برگزاری این دوره‌های آموزشی که از 12 آبان‌ماه سال جاری آغاز به کار می‌کنند تا پایان سال جاری ادامه دارد.
تیموری خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی روایت‌گری جنگ تحمیلی شامل دو دوره مقدماتی و تکمیلی است که در طول این دوره‌ها دانشجویان با مباحثی نظیر چالش‌های قبل از جنگ عملیات ثامن‌الائمه، کربلای 5 و 4، خاطره‌گویی و روایت‌گری، آیات شهادت و جهاد، ولایت‌پذیری، عملیات‌های نظامی و سایر موارد می‌شود.
وی افزود: پس از پایان دو دوره مذکور چهار همایش برای شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها تحت عناوین حماسه حسینی تا نهضت خمینی، مهدویت در ادیان و جنگ در آخرالزمان، پایه‌های قدرت نرم در دفاع مقدس و ولایت و رهبری در جنگ برگزار می‌شود.
مسئول کمیته راویان فتح استان خراسان رضوی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به سایت دانشگاه علوم پزشکی به آدرس www.muns.ac.ir جهت ثبت‌نام و حضور در دوره‌ها مراجعه کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول