اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس موزه مجلس:

برخی به دنبال حذف تاریخ دفاع مقدس با تولید کارهای ضدارزشی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس موزه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال حذف تاریخ دفاع مقدس با تولید کارهای ضدارزشی هستند.

برخی به دنبال حذف تاریخ دفاع مقدس با تولید کارهای ضدارزشی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین حقانی امروز در پنجمین دوره آموزشی و تربیت راویان فتح استان خراسان با عنوان چلچراغ که در مشهد برگزار شد اظهار داشت: یکی از کارهای خوبی که در زمینه معرفی دفاع مقدس برای جوانان صورت گرفت، برگزاری اردوهای راهیان نور بود.
وی با بیان اینکه باید برای معرفی و تدوین تاریخ دفاع مقدس صدها اثر تهیه و تولید می‌شد، بیان کرد: بعضی‌ها دارند برای فراموشی دفاع مقدس کار ضدارزشی انجام می‌دهند، و اگر سینما و تلویزیون ما کاری نکند، دفاع مقدس فراموش می‌شود.
حقانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری درباره معرفی رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دفاع مقدس به نسل جدید تاکید داشتند، تصریح کرد: اگر تاریخ واقعی خوب ثبت نشود دچار فراموشی می شود و سپس ضد آن رخ می‌دهد.
رئیس موزه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: پیروزی مردم لیبی، انتخابات آزاد تونس، انقلاب مردم مصر و انقلاب‌های برپا شده در اروپا و آمریکا همگی تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.
وی تاکید کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور در نسل جوان ما شوق ایثار و جهاد و شهادت را افزایش می‌دهد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این همایش گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد 96 شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
محمود شبستری اظهارداشت: با هماهنگی‌های انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد با سایر دانشگاه‌های کشور، آیین نکوداشت شهدای علوم پزشکی کشور در اسفندماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور دانشجویان پزشکی در مناطق عملیاتی جنوب، تصریح کرد: امسال حدود 600 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که از این مجموع حدود 100 نفر آنها از اعضای هئیت علمی دانشگاه‌ها هستند.
شبستری اظهارداشت: در دهه سوم و چهارم انقلاب شرایط نظام و انقلاب اسلامی بسیار قدرتمند تر است و بسیار مستحکم‌تر از گذشته به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول