اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم کرمان در مجلس:

استقبال مردم از نمایشگاه‌های کتاب سیر صعودی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: طی چند سال اخیر استقبال مردم از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب سیر صعودی دارد.

استقبال مردم از نمایشگاه‌های کتاب سیر صعودی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، غلامرضا کرمی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید فعالیت‌های بیشتری برای ایجاد فضای کتابخوانی در جامعه انجام شود.
وی با بیان اینکه مطالعه و توسعه فضای فرهنگی جامعه از روند مطلوبی برخوردار است، تصریح کرد: تا تبدیل شدن کتابخوانی به یک فرهنگ و نهادینه شدن آن فاصله داریم.
کرمی تصریح کرد: طی چند سال اخیر استقبال مردم از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب سیر صعودی دارد.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها و استقبال مردم نشانگر توجه فضای فرهنگی به ویژه موضوعات مربوط به حوزه کتاب دارای سیر صعودی است.
کرمی هشتمین نمایشگاه کتاب کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: برای افزایش سرانه مطالعه در جامعه و همچنین توجه بیشتر به جایگاه کتاب در سبد خانوار باید مشوق های کتابخوانی افزایش یابد.
کرمی با اشاره به راه‌اندازی مکان مناسب برای نمایشگاه در کرمان ابراز داشت: فضای دائمی نمایشگاهی یکی از کمبودهای موجود در کرمان است که در این زمینه پیگیری‌هایی انجام شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول